Straipsnio ID : 00250886 / Pastarąjį kartą koreguota : 11/02/2021

Pinigų grąžinimas už „Sony“ skaitmeninę vaizdo techniką

     

    1. Kaip galiu dalyvauti akcijoje?

    2. Kada atgausiu pinigus ir kaip tai atsispindės mano banko sąskaitoje?

    3. Kodėl man reikia pateikti pirkimo partvirtinimą, modelio pavadinimą ir serijos numerį?

    4. Kokie gali būti pirkimo patvirtinimai?

    5. Kur galiu surasti produkto serijos numerį?

    6. Interneto svetainėje teigiama, kad serijos numeris neatpažįstamas. Kodėl?

    7. Kokio formato dokumentai gali būti naudojami registracijos metu, ar yra dydžio apribojimai?

    8. Gavau žinutę, kad mano užklausa nėra visiškai pabaigtas. Ką man daryti?

    9. Aš įsigijau produktą prieš / po akcijos laikotarpio. Ar gali "Sony" padaryti išimtį ir leisti atlikti pinigų grąžinimą?

    10. Aš pateikiau užklausą dėl penki (5) produktų, bet atgavau pinigus tik dėl vieno (1). Kodėl negaliu atgauti pinigų dėl kitų produktų?

    11. Negavau elektroninio laiško su atnaujinta informacija dėl mano skundo. Kaip galėčiau sekti jo eigą?

    12. Man iškilo sunkumų norint užsiregistruoti internetu. Ką man daryti?

    13. Kas atsitinka su mano asmens informacija?

     

     

    1. Kaip galiu dalyvauti akcijoje?

    1 žingsnis

    Norėdami susigrąžinti pinigus, įsigykite vieną šių modelių iš akcijoje dalyvaujančių pardavėjų sąrašo nuo 2020 m. Spalio 15 d. – 2021 m. Sausio 31 d. (Imtinai)

    2 žingsnis

    Norėdami užsiregistruoti, apsilankykite akcijai skirtoje interneto svetainėje ir spustelėkite mygtuką „Prašymas“. Prašymai turi būti pateikti internetu ir ne anksčiau nei po 30 dienų, priešingu atveju jie nebus nagrinėjami. 

    Pvz .: Jei įsigijote savo produktą lapkričio 1 d. paraišką galite pateikti tik po 30 dienų nuo tos dienos, šiuo atveju nuo gruodžio 1 d. Paraiškas gali teikti iki šios akcijos pabaigos 2021 m. Balandžio 30 d).

    Pastaba: Prašymus dėl pinigų grąžinimo galima pateikti nuo 2020 m. Lapkričio 14 d. Iki 2021 m. balandžio

    3 žingsnis

    Prisijunkite arba susikurkite „Mano Sony“ paskyrą ir užpildykite akcijai skirtą formą, pateikdami šią informaciją:
     

    • Informacija apie įsigytą produktą: modelis, serijos numeris, pirkimo data ir pardavėjas.

    • Jūsų asmeniniai duomenys: vardas, el. pašto adresas, pašto adresas, banko duomenys ir telefono numeris.

    • Produkto įsigijimo įrodymai

    • Nuotrauka, kurioje matytųsi produkto serijinis numeris ant produkto korpuso.

    Pateikę šią informaciją, spustelėkite mygtuką „Pateikti“.

    4 žingsnis

    Pateikę formą, būsite nukreipti į patvirtinimo puslapį ir registracijos patvirtinimas bus išsiųstas jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu. Jūsų registracijos kodas yra 8 skaitmenų numeris, kuris bus nurodytas teminėje elektroninio pašto eilutėje. Jei norėsite pateikti klausimų, susijusių su vykdoma akcija, naudokite šį 8 skaitmenų kodą, kaip nuorodos numerį.

    5 žingsnis

    Jei jūsų prašymas atitinka akcijos sąlygas, pinigai už įsigytą prekę bus grąžinti per 28 dienas nuo prašymo patvirtinimo. Jei norite patikrinti prašymo grąžinti pinigus statusą, akcijos pagrindiniame puslapyje, spustelėkite nuorodą „Žr. Ieškinio būseną“.

     

    2. Kada atgausiu pinigus ir kaip tai atsispindės mano banko sąskaitoje?

    Mūsų tikslas atlikti mokėjimą per 28 dienų nuo jūsų užklausos patvirtinimo – tai ne 28 dienų nuo jūsų registracijos, mes neatsakome už pardavėjus, kurie neteisingai informuoja klientus, kad mokėjimas bus atliktas per 28 dienų nuo pirkimo datos ar kitos klaidingos datos / laiko. Turėkite omeny, kad dėl neteisingos ar trūkstamos informacijos gali užtrikti patvirtinimas ir mokėjimas, todėl pasistenkite pateikti teisingą visą reikalingą informaciją. Pinigų grąžinimo mokėjimai atliekami "WorldPay" ar "Line Network" vardu.

     

    3. Kodėl man reikia pateikti pirkimo partvirtinimą, modelio pavadinimą ir serijos numerį?

    Mums reikalingas jūsų pirkimo patvirtinimas, kad galėtumėme patikrinti, ar jūsų registracija atitinka akcijos sąlygas.

     

    4. Kokie gali būti pirkimo patvirtinimai?

    Pirkimo patvirtinime turi būti nurodyta:
    1- Pardavėjo pavadinimas.
    2- Pirkimo data.
    3- Produkto informacija.
    4- PVM numeris.
    Atsižvelgiant į tai, kad užklausa gali būti atmesta dėl pateiktų dokumentų neatitikimo nurodytiems kriterijams.

     

    5. Kur galiu surasti produkto serijos numerį?

    Paspauskite čia, norėdami pamatyti, kur galima surasti serijos numerį.

     

    6. Interneto svetainėje teigiama, kad serijos numeris neatpažįstamas. Kodėl?

    Patikrinkite, ar serijos numerį nurodėte teisingai. Jei esate tikri, kad informacija yra teisinga, gali būti, kad jūsų modelis  nedalyvauja akcijoje.

     

    7. Kokio formato dokumentai gali būti naudojami registracijos metu, ar yra dydžio apribojimai?

    Jūsų byla negali būti didesnė nei 5 MB. Galite pridėti  standartinių JPG, JPEG, PNG ir PDF formatų dokumentus.

     

    8. Gavau žinutę, kad mano užklausa nėra visiškai pabaigtas. Ką man daryti?

    Atsiųskite mums žinutėje nurodytą informaciją kuo greičiau, kad galėtumėm patvirtinti jūsų dalyvavimą. Jei neatsakysite per 14 dienų, mes negarantuojame, kad atgausite savo pinigus.

     

    9. Aš įsigijau produktą prieš / po akcijos laikotarpio. Ar gali "Sony" padaryti išimtį ir leisti atlikti pinigų grąžinimą?

    Mes svarstome tik tokias užklausas, kurie pateikti dėl produktų, įsigytų akcijos sąlygose nurodytu laikotarpiu.

     

    10. Aš pateikiau užklausą dėl penki (5) produktų, bet atgavau pinigus tik dėl vieno (1). Kodėl negaliu atgauti pinigų dėl kitų produktų?

    Kiekviena užklausa turi būti pateiktas atskirai mūsų svetainėje. Pabaigoje kiekvienos sėkmingos užklausos jūs turite galimybę pateikti naują užklausą. Paspauskite "užklausa dėl  kito produkto", kad galėtumėte pridėti užklausą dėl kito produkto.

    PASTABA: daugiausiai penkias (5) užklausas gali pateikti vienas klientas (tik dvi užklausas dėl to paties modelio gaminių).

     

    11. Negavau elektroninio laiško su atnaujinta informacija dėl mano skundo. Kaip galėčiau sekti jo eigą?

    Automatinis elektroninis laiškas jums bus išsiųstas, kai pateiksite užklausą ir, kai jūsų užklausa bus priimta. Jei mums reikės daugiau informacijos, išsiųsime atskirą elektroninį laišką.  Be to galite naudoti  šią nuorodą, norėdami sekti savo užklausos eigą, tereikia įvesti užklausos ID, kuris pateikiamas patvirtinimo laiške.

     

    12. Man iškilo sunkumų norint užsiregistruoti internetu. Ką man daryti?

    Susisiekite su mūsų pagalbos linija naudodami  šią nuorodą, norėdami gauti pagalbos dėl registracijos ar dėl kitų klausimų.

     

    13. Kas atsitinka su mano asmens informacija?

    Galite susipažinti su mūsų politika dėl klientų informacijos naudodamiesi  šia nuroda.