Straipsnio ID : 00251099 / Pastarąjį kartą koreguota : 26/02/2021

„Welcome-to-Alpha Lens Cashback“

    1. Kaip galiu dalyvauti akcijoje?

    2.  Kokie gali būti pirkimo patvirtinimai?

    3.  Kokio formato dokumentai gali būti naudojami registracijos metu, ar yra dydžio apribojimai?

    4.  Aš įsigijau produktą prieš / po akcijos laikotarpio. Ar gali "Sony" padaryti išimtį ir leisti atlikti pinigų grąžinimą?

    5. Negavau elektroninio laiško su atnaujinta informacija dėl mano skundo. Kaip galėčiau sekti jo eigą?

    6. Man iškilo sunkumų norint užsiregistruoti internetu. Ką man daryti?

    7. Aš užregistravau savo fotoaparatą, bet negavau kuponų kodų. Ką turėčiau daryti?

     


    1. Kaip galiu dalyvauti akcijoje?

    1 žingsnis

    Iegādājieties piemērotu kameru (ILME-FX3/ ILCE-1/ ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7C/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE-9 Series) līdz 31.03.2022 (iekļauts komplektā)), reģistrējiet savu piemēroto kameru vietnē My Sony laikā no 12.10.2020 līdz 15.06.2022 (iekļaujot) un 3 kuponus, lai pieprasītu naudas atmaksu, kad no 12.10.2020 līdz 30.06.2022 iegādājaties piemērotu objektīvu no iesaistītā mazumtirgotāja. saņemt kodu.

    2 žingsnis

    Norėdami užsiregistruoti, įveskite kampanijos svetainę ir spustelėkite mygtuką „Reikalauti“. Pretenzijos turi būti pateikiamos internete nuo pirkimo datos iki 2022 07 31, kitaip jos nebus priimtos.

    Pastaba: Prašymus dėl pinigų grąžinimo galima pateikti nuo 2020 m. Spalio 12 d. Iki 2022 m. Liepos 31 d. Vidurnakčio.

    3 žingsnis

    Prisijunkite arba susikurkite „Mano Sony“ paskyrą ir užpildykite akcijai skirtą formą, pateikdami šią informaciją:

    · Jūsų „Lens“ produkto informacija: modelis, serijos numeris, unikalus vaučerio kodas, gautas per „My Sony“, pirkimo datą ir pardavėją

    · Jūsų asmeniniai duomenys: vardas, el. pašto adresas, pašto adresas, banko duomenys ir telefono numeris.

    · Akcijos objektyvo originalaus atspausdinto pardavimo kvito ar pardavimo sąskaitos faktūros kopiją, kurioje aiškiai matyti pardavėjo pavadinimas, produkto pavadinimas ir pirkimo data

    · Akcijos objektyvo balto lipduko, kuriame nurodyti brūkšniniai kodai, modelis ir serijos numeris ir kuris yra IŠKIRPTAS iš objektyvo pakuotės, nuotrauką

    Pateikę šią informaciją, spustelėkite mygtuką „Pateikti“.

    4 žingsnis

    Pateikę formą, būsite nukreipti į patvirtinimo puslapį ir registracijos patvirtinimas bus išsiųstas jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu. Jūsų registracijos kodas yra 8 skaitmenų numeris, kuris bus nurodytas teminėje elektroninio pašto eilutėje. Jei norėsite pateikti klausimų, susijusių su vykdoma akcija, naudokite šį 8 skaitmenų kodą, kaip nuorodos numerį.

    5 žingsnis

    Jeigu jūsų užklausa atitinka akcijos sąlygas, jūs atgausite nurodytus pinigus per 28 dienų nuo jūsų užklausos patvirtinimo. Jei jūs norite patikrinti savo užklausos būseną, paspauskite nuorodą "Peržiūrėti užklausos būseną” kampanijos interneto svetainėje.

    PASTABA: Vienam klientui galima pateikti ne daugiau kaip tris (3) pretenzijas (ir tik vieną pretenziją vienam modeliui). Kiekvieną kodą galima naudoti tik vieną kartą.
     

    2.  Kokie gali būti pirkimo patvirtinimai?

    "Pirkimo patvirtinime turi būti nurodyta:

    1- Pardavėjo pavadinimas.

    2- Pirkimo data.

    3- Produkto informacija.

    4- PVM numeris.

    Atsižvelgiant į tai, kad užklausa gali būti atmesta dėl pateiktų dokumentų neatitikimo nurodytiems kriterijams."

    3.  Kokio formato dokumentai gali būti naudojami registracijos metu, ar yra dydžio apribojimai?

    Jūsų byla negali būti didesnė nei 5 MB. Galite pridėti  standartinių JPG, JPEG, PNG ir PDF formatų dokumentus.

    4.  Aš įsigijau produktą prieš / po akcijos laikotarpio. Ar gali "Sony" padaryti išimtį ir leisti atlikti pinigų grąžinimą?

    Mes svarstome tik tokias užklausas, kurie pateikti dėl produktų, įsigytų akcijos sąlygose nurodytu laikotarpiu.

    5. Negavau elektroninio laiško su atnaujinta informacija dėl mano skundo. Kaip galėčiau sekti jo eigą?

    Automatinis elektroninis laiškas jums bus išsiųstas, kai pateiksite užklausą ir, kai jūsų užklausa bus priimta. Jei mums reikės daugiau informacijos, išsiųsime atskirą elektroninį laišką.  Be to galite naudoti  šią nuorodą, norėdami sekti savo užklausos eigą, tereikia įvesti užklausos ID, kuris pateikiamas patvirtinimo laiške.

    6. Man iškilo sunkumų norint užsiregistruoti internetu. Ką man daryti?

    Susisiekite su mūsų pagalbos linija naudodami  šią nuorodą, norėdami gauti pagalbos dėl registracijos ar dėl kitų klausimų.

    7. Aš užregistravau savo fotoaparatą, bet negavau kuponų kodų. Ką turėčiau daryti?

    Jei esate naujas klientas, įsitikinkite, kad užregistravote tinkamą kamerą (ILME-FX3/ ILCE-1/ ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE-9 Series)  jį „My Sony“ nuo 2020-10-12 iki 2022-06-15.  Šios kameros įsigijimo data turėtų būti nuo 2020-10-12 iki 2022-03-31. Atkreipkite dėmesį: 3 unikalūs kodai, skirti susigrąžinti pinigų įsigyjant kitą objektyvą, bus pateikti atskirame el. laiške per 24 val. nuo gaminio registracijos.

     

    Jei esate esamas klientas ir registravote tinkamą fotoaparatą iki 2020-10-12, tačiau per pastaruosius 12 mėnesių neužsiregistravote objektyvo pirkimo „Sony“, iki 2020-10-12 turėtumėte gauti „My Sony“ el. Laišką su savo asmens kodais.

     

    Jei negavote jokio el. Laiško, patikrinkite šlamšto (spam) aplanką.