Straipsnio ID : 00243350 / Pastarąjį kartą koreguota : 16/03/2020

Privatumo politika

    Privatumo užklausos

    Kaip gauti savo duomenų kopiją arba ištrinti savo paskyrą?

    Jei norite gauti savo duomenų kopiją arba ištrinti savo paskyrą, mes turėsime patvirtinti šią užklausą. Susisiekite su Klientų aptarnavimo centru naudodami su jūsų užklausa susietą el. pašto adresą.
     

    Kas tvarko mano duomenis?

    Jei esate „Sony Mobile“ klientas, jūsų duomenys yra tvarkomi vadovaujantis „Sony Mobile“ privatumo politika. Jei esate naujas naudotojas arba pasirinkote „Sony Europe“ privatumo politiką po kovo mėn. 1 d., jūsų duomenys yra tvarkomi vadovaujantis „Sony Europe“ privatumo politika.
     

    Kaip atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos?

    Apgailestaujame, kad mus paliekate! Mūsų naujienlaiškio galima atsisakyti keliais toliau nurodytais būdais.

    • Spustelėjant prenumeratos atsisakymo nuorodą vieno iš mūsų el. laiškų pabaigoje.
    • Atsisakant „Sony Electronics“ naujienlaiškių → prisijunkite prie savo „MySony“ paskyros ir pakeiskite naujienlaiškių nuostatas.
    • Atsisakant „Sony Mobile“ naujienlaiškių → prisijunkite prie savo „Sony Mobile“ paskyros ir pakeiskite naujienlaiškių nuostatas.
      • Pasinaudojant mūsų Kontaktų centru.
         

      Paskyros ištrynimas

      • „MySony“ („Sony Electronics“) paskyra → turėsite prisijungti prie savo paskyros, kad galėtumėte ją ištrinti.
      • „Sony Mobile“ → turėsite kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą išsiųsdami el. laišką, kuriame prašote ištrinti jūsų paskyrą „Sony Mobile“ paskyroje, kurią norite ištrinti.

      Atkreipkite dėmesį, jei naujienlaiškius užsiprenumeravote daugiau nei vienu el. pašto adresu, kiekvienu adresu turėsite jų atsisakyti atskirai. Kitos „Sony“ grupei priklausančios bendrovės turi savo naujienlaiškius, už kuriuos „Sony Europe B.V.“ neatsako. Jei nebenorite gauti jų naujienlaiškių, kreipkitės į atitinkamą bendrovę.