Straipsnio ID : 00155226 / Pastarąjį kartą koreguota : 12/07/2018

Reikia pagalbos dėl „MySony“ paskyros arba mano gaminio registracijos „MySony“

Susiję gaminiai ir šio straipsnio kategorijos

Šiame puslapyje pateikiama informacija apie MySony, be to, jis padės spręsti su gaminio registracija ir jūsų paskyra susijusias problemas.

Paskyra

Gaminiai


Paskyra

Prisijungimo problemos: negaliu prisijungti prie savo paskyros

Jei negalite prisijungti prie savo paskyros, patikrinkite, ar

  • teisingai įvedėte savo el. pašto adresą
  • Jei jūsų el. pašto adresas yra teisingas, tačiau niekaip neatsimenate slaptažodžio, pasinaudokite funkcija Pamiršote savo slaptažodį. Norėdami iš naujo nustatyti savo slaptažodį, turėsite atsakyti į saugos klausimą ir nurodyti savo gimimo datą.

 

Ką daryti, jei pamiršau savo saugos klausimą?

Jei užblokavote savo paskyrą, yra 2 variantai:

  1. Kreiptis į mus! Mūsų kontaktų centro specialistai atblokuos jūsų paskyrą. Ateityje ketiname įdiegti kitokią apsaugos sistemą, kuri leis išvengti tokių situacijų.
  2. Sukurti naują paskyrą naudojant kitą el. pašto adresą.

 

Mano paskyra užrakinta

Jei bandydami prisijungti daug kartų tai padarysite nesėkmingai, jūsų paskyra bus užblokuota 120 min.
Praėjus šiam laikui galėsite bandyti vėl.  

  • Įsitikinkite, kad klaviatūroje išjungtas didžiųjų raidžių ar skaitmenų fiksavimo režimas, kuris gali trukdyti jums įvesti slaptažodį.
  • Po 120 min. naudodami funkciją Pamiršau savo slaptažodį galėsite bandyti slaptažodį nustatyti iš naujo.

„MySony“ prisijungimo ekranas

Noriu atnaujinti savo paskyrą

Jei norite atnaujinti savo el. pašto adresą:

  1. Prisijunkite prie savo „My Sony“ paskyros
  2. Eikite į skiltį Mano paskyra
  3. Atnaujinkite reikiamus laukus

 

Ar galiu pakeisti savo slaptažodį?

Jei norite pakeisti slaptažodį:

  1. Prisijunkite prie savo „My Sony“ paskyros
  2. Eikite į skiltį Mano paskyra
  3. Slinkite, kol surasite skiltį Keisti mano slaptažodį
  4. Įveskite senąjį ir naują slaptažodžius
  5. Patvirtinkite spustelėdami Keisti mano slaptažodį

 

Noriu ištrinti savo paskyrą

Būtų labai liūdna, jei nuspręstumėte mus palikti, tačiau savo paskyrą galite ištrinti atlikdami toliau pateikiamus veiksmus:

  1. Prisijunkite prie savo „My Sony“ paskyros
  2. Spustelėkite paskyros informaciją 
  3. Slinkite iki pat apačios ir pasirinkite Pašalinti paskyrą

Paskyros šalinimas

 

Gaminiai

Ką daryti, jei nerandu gaminio, kurį noriu užregistruoti?

  1. Pirmiausia įsitikinkite, kad norimas užregistruoti gaminys yra „Sony Electronic“ gaminys. Jei turite „Sony Mobile“ įrenginį („Xperia“) arba „Sony professional“ gaminį, turėtumėte apsilankyti toliau nurodytuose puslapiuose:
  2. Jei esate tikri, kad turite „Sony Electronics“ gaminį, tačiau rankiniu būdu įvedę gaminio pavadinimą jo nerandate, pabandykite jį surasti išskleidžiamajame meniu.
  3. Jei abu nurodyti būdai nepadeda, gali būti, kad jūsų gaminio nėra mūsų duomenų bazėje. Susisiekite su mumis ir patvirtinkite.

 

Kaip atnaujinti ar pašalinti gaminį?

Jei norite atnaujinti ar pašalinti gaminį iš savo paskyros, atlikite toliau pateikiamus veiksmus:

  1. Prisijunkite prie savo „My Sony“ paskyros
  2. Eikite į Mano gaminiai ir pasirinkite susijusį gaminį
  3. Paspauskite Keisti mano gaminio duomenis arba Pašalinti gaminį

 

Negaliu užregistruoti, nes svetainė nepriima mano serijos numerio

Laimei serijos numerio laukas nėra privalomas, todėl galite tęsti jo neužpildę.

Jei nesate tikri, kuri ieškoti serijos numerio, pasitikrinkite mūsų pagalbos puslapyje. Jame parodyta, kuri ieškoti modelio ir serijos numerių.

 

Kaip patikrinti, ar mano gaminys buvo sėkmingai užregistruotas?

  1. Eikite į skirtuką „Mano gaminiai
  2. Patikrinkite, ar gaminys yra.
  3. Jei jo nėra arba jis neatnaujintas, pabandykite gaminį užregistruoti arba atnaujinti dar kartą. Jei vis tiek nepavyksta užregistruoti savo gaminio, susisiekite su mumis.