Straipsnio ID : 00155226 / Pastarąjį kartą koreguota : 25/01/2019

Reikia pagalbos dėl „MySony“ paskyros arba mano gaminio registracijos „MySony“

Susiję gaminiai ir šio straipsnio kategorijos

Šiame puslapyje pateikiama informacija apie MySony, be to, jis padės spręsti su gaminio registracija ir jūsų paskyra susijusias problemas.

Paskyra

Gaminiai

 


Paskyra

Prisijungimo problemos: negaliu prisijungti prie savo paskyros

Jei negalite prisijungti prie savo paskyros, patikrinkite, ar

  • teisingai įvedėte savo el. pašto adresą
  • Jei jūsų el. pašto adresas yra teisingas, tačiau niekaip neatsimenate slaptažodžio, pasinaudokite funkcija Pamiršote savo slaptažodį.
    Jei norėsite iš naujo nustatyti savo slaptažodį, turėsite nurodyti savo gimimo datą.

 

Mano paskyra užrakinta

Jei bandysite prisijungti ir tai nesėkmingai padarysite 11 kartų, jūsų paskyra bus užblokuota 120 minučių.
Po nustatyto laiko galėsite bandyti prisijungti vėl.  

  • Įsitikinkite, kad klaviatūroje išjungtas didžiųjų raidžių ar skaitmenų fiksavimo režimas, kuris gali trukdyti jums įvesti slaptažodį.
  • Po 120 min. naudodami funkciją Pamiršau savo slaptažodį galėsite bandyti slaptažodį nustatyti iš naujo.

„MySony“ prisijungimo ekranas

Noriu atnaujinti savo paskyrą

Jei norite atnaujinti savo el. pašto adresą:

  1. Prisijunkite prie savo „MySony“ paskyros
  2. Eikite į Mano paskyros duomenys 
  3. Atnaujinkite reikiamus laukus

 

Ar galiu pakeisti savo slaptažodį?

Jei norite pakeisti slaptažodį:

  1. Prisijunkite prie savo „MySony“ paskyros
  2. Eikite į Mano paskyros duomenys 
  3. Slinkite žemyn, kol rasite skiltį Keisti mano slaptažodį, tada paspauskite mygtuką Naujinti
  4. Įveskite dabartinį ir naują slaptažodį
  5. Patvirtinkite spustelėdami Išsaugoti

 

Noriu ištrinti savo paskyrą

Būtų labai liūdna, jei nuspręstumėte mus palikti, tačiau savo paskyrą galite ištrinti atlikdami toliau pateikiamus veiksmus:

  1. Prisijunkite prie savo „MySony“ paskyros
  2. Spustelėkite Mano paskyros duomenys 
  3. Slinkite iki pat apačios ir pasirinkite Pašalinti paskyrą

 

Gaminiai

Ką daryti, jei nerandu gaminio, kurį noriu užregistruoti?

  1. Pirmiausia įsitikinkite, kad norimas užregistruoti gaminys yra „Sony Electronic“ gaminys. Jei turite „Sony Mobile“ įrenginį („Xperia“) arba „Sony professional“ gaminį, turėtumėte apsilankyti toliau nurodytuose puslapiuose:
  2. Jei esate tikri, kad turite „Sony Electronics“ gaminį, tačiau rankiniu būdu įvedę gaminio pavadinimą jo nerandate, pabandykite jį surasti išskleidžiamajame meniu.
  3. Jei abu nurodyti būdai nepadeda, gali būti, kad jūsų gaminio nėra mūsų duomenų bazėje. Susisiekite su mumis ir patvirtinkite.

 

Kaip atnaujinti ar pašalinti gaminį?

Jei norite atnaujinti ar pašalinti gaminį iš savo paskyros, atlikite toliau pateikiamus veiksmus:

  1. Prisijunkite prie savo „MySony“ paskyros
  2. Eikite į Mano gaminiai ir pasirinkite susijusį gaminį
  3. Paspauskite „Keisti gaminio registracijos duomenis“ arba „Pašalinti iš šio sąrašo“

 

Negaliu užregistruoti, nes svetainė nepriima mano serijos numerio

Laimei serijos numerio laukas nėra privalomas, todėl galite tęsti jo neužpildę.

Jei nesate tikri, kuri ieškoti serijos numerio, pasitikrinkite mūsų pagalbos puslapyje. Jame parodyta, kuri ieškoti modelio ir serijos numerių.

 

Kaip patikrinti, ar mano gaminys buvo sėkmingai užregistruotas?

  1. Eikite į skirtuką „Mano gaminiai
  2. Patikrinkite, ar gaminys yra.
  3. Jei jo nėra arba jis neatnaujintas, pabandykite gaminį užregistruoti arba atnaujinti dar kartą.
    Jei vis tiek nepavyksta užregistruoti savo gaminio, susisiekite su mumis.