Straipsnio ID : 00155226 / Pastarąjį kartą koreguota : 14/04/2021

Reikia pagalbos dėl „Sony“ paskyros arba mano gaminio registracijos „My Sony“

    Rodyklė:


     

    Neteisingas el. pašto adresas arba slaptažodis

     

    1 veiksmas. Patikrinkite, ar teisingai įvedėte registruotą el. pašto adresą.


    Gali būti, kad praleidote simbolį arba naudojate ne tą el. pašto adresą:

    • „My Sony“ yra susieta su kitomis „Sony“ paskyromis, pvz., „PlayStation Network“, „Sony Home Entertainment“, „Xperia“ ir kt.: tą patį el. pašto adresą, susietą su kitomis „Sony“ paskyromis, galite naudoti ir prisijungdami prie „My Sony“.
       
    • Jei anksčiau esate sukūrę „Sony“ paskyrą, tačiau jos nepatvirtinote el. paštu per nurodytą laikotarpį (72 val.), šios paskyros naudoti negalėsite. Atminkite, kad tai taikoma visoms „Sony“ paslaugoms. Prisijunkite prie šios nepatvirtintos paskyros, dar kartą išsiųskite aktyvinimo / patvirtinimo nuorodą ir suaktyvinkite savo paskyrą el. paštu.


    2 veiksmas. Pasinaudokite funkcija „Pamiršau slaptažodį“

    Slaptažodį galite nustatyti iš naujo pasinaudodami toliau nurodytomis slaptažodžio nustatymo iš naujo parinktimis:

    1. Nurodykite registruotą gimimo datą.
    2. Atsakykite į saugumo klausimą.
    3. Patvirtinimas mobiliuoju (kaip įjungti patvirtinimą 2 veiksmais – nuoroda pateikiama toliau).

    Sėkmingai atlikę šiuos veiksmus gausite nuorodą, kurią naudodami galėsite iš naujo nustatyti savo slaptažodį. Jei el. laiško negavote, patikrinkite šlamšto aplanką.
    Kitu atveju pabandykite nuorodą išsiųsti dar kartą arba palaukite 24 val. ir bandykite dar kartą.

    Pastaba. Jei kuri nors iš šių trijų parinkčių neveikia, mūsų sistema iškart paragina susisiekti su palaikymo tarnyba. Atminkite, kad kitas parinktis vis tiek galite išbandyti!

     

    Mano „Sony“ paskyra užblokuota

    „Pasiektas didžiausias leistinas nesėkmingų bandymų prisijungti skaičius. Siekiant užtikrinti jūsų saugumą jūsų paskyra bus užblokuota 120 minučių.“

    Palaukę 120 minučių įsitikinkite, kad įvedant slaptažodį klaviatūroje neįjungta didžiųjų raidžių fiksavimo arba skaičių fiksavimo funkcija.
    Arba tiesiog nustatykite slaptažodį iš naujo naudodami funkciją „Pamiršau slaptažodį“.
     

    „Sony“ paskyros pakeitimai

    Kaip pakeisti savo paskyros informaciją (el. paštą, slaptažodį ir adresą)

    • Prisijunkite prie savo „Sony“ paskyros.
    • Eikite į [Mano paskyros duomenys].
    • Atnaujinkite reikiamus laukus.
       

    Noriu ištrinti savo „Sony“ paskyrą

    Būtų labai liūdna, jei nuspręstumėte mus palikti, tačiau savo paskyrą galite pašalinti atlikdami toliau pateikiamus veiksmus:

    • Prisijunkite prie savo „Sony“ paskyros.
    • Spustelėkite [Mano paskyros duomenys].
    • Slinkite žemyn iki apačios ir pasirinkite [Pašalinti paskyrą].

     

    Kaip susieti „My Sony“ su kitomis „Sony“ paslaugų paskyromis

    Jei turite kitos „Sony“ paslaugos paskyrą, prie „My Sony“ galite prisijungti naudodami kitos savo paskyros duomenis. Tada gausite pranešimą, kuriame bus prašoma atnaujinti savo paskyros versiją. Vykdant versijos naujinimą jums gali teikti pateikti šiek tiek papildomos informacijos. Ir atvirkščiai sukūrę „Sony“ paskyrą ją galite naudoti jungdamiesi prie kitų „Sony“ paslaugų.

    Galite susieti šių „Sony“ grupės interneto paslaugų paskyras:

    „Sony Europe“ siūlomos paslaugos

    • My Sony
    • „Sony“ bendruomenė

    Kitų „Sony“ grupės įmonių siūlomos paslaugos:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Kaip įjungti 2 veiksmų patvirtinimą?

    Kad sustiprintas saugumas, galite pasirinkti, kad jungdamiesi prie „Sony“ paskyros gautumėte patvirtinimo kodą teksto žinute arba per tapatybės patvirtinimo programą. Šį nustatymą bet kuriuo metu galite pakeisti eidami į patvirtinimo 2 veiksmais nustatymus.

    Jei norite įjungti patvirtinimą 2 veiksmais: 

    1. Prisijunkite prie „My Sony“. Viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite savo vardą arba užveskite ant jo žymeklį, tada pasirinkite [Mano paskyros duomenys].
    2. Slinkite iki [Keisti kitus saugumo duomenis], tada spustelėkite [Naujinti].
    3. Atidarę skirtuką [Saugumas] slinkite iki [Patvirtinimas 2 veiksmais], tada spustelėkite [Redaguoti].
    4. Kai jūsų paklaus, kaip norite gauti patvirtinimo kodą, pasirinkite Teksto žinutė arba Tapatybės patvirtinimo programa

    Tada vykdykite ekrane pateikiamas instrukcijas.

    • Teksto žinutė: Įveskite savo telefono numerį. Patikrinkite į jūsų mobilųjį telefoną išsiųstą teksto žinutę ir įveskite 6 skaitmenų patvirtinimo kodą. Spustelėkite [Patvirtinti].
    • Tapatybės patvirtinimo programa: Mobiliajame įrenginyje atidarykite turimą tapatybės patvirtinimo programą ir nuskaitykite QR kodą arba nukopijuokite ir įklijuokite ekrane rodomą skaitinį raidinį kodą. Įveskite iš tapatybės patvirtinimo programos gautą patvirtinimo kodą. 

    Atsarginiai kodai
    Jei patvirtinimo 2 veiksmais kodo nepavyksta gauti teksto žinute arba neveikia tapatybės patvirtinimo programa, prisijungti galite naudodami atsarginį kodą. Gausite dešimt kodų, kurį galėsite panaudoti tik vieną kartą. Atsarginius kodus galite naudoti ir patvirtindami teksto žinute, ir tapatybės patvirtinimo programa. 


     

    Ką daryti, jei nerandu gaminio, kurį noriu užregistruoti?

    1. Pirma įsitikinkite, kad norimas užregistruoti gaminys yra „Sony Electronics“ gaminys (tai gali būti televizorius, garso sistema ar fotoaparatas). Jei turite „Sony Mobile“ įrenginį („Xperia“) arba „Sony professional“ gaminį, turėtumėte apsilankyti toliau nurodytuose puslapiuose:
    1. Jei esate tikri, kad turite „Sony Electronics“ gaminį, tačiau rankiniu būdu įvedę gaminio pavadinimą jo nerandate, pabandykite jį surasti išskleidžiamajame meniu.
       
    2. Jei gaminį įsigijote ne Europoje (pvz., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Š. ar P. Amerikoje ir pan.), eikite į atitinkamo regiono svetainę ir gaminį užregistruokite. Ne Europoje įsigytų gaminių šiuo metu negalima užregistruoti „My Sony“. Atsiprašome už nepatogumus.
    1. Jei abu nurodyti būdai nepadeda, gali būti, kad jūsų gaminio nėra mūsų duomenų bazėje. Susisiekite su mumis ir patvirtinkite.