Straipsnio ID : 00155226 / Pastarąjį kartą koreguota : 29/07/2022Spausdinti

Reikia pagalbos dėl „Sony“ paskyros arba mano gaminio registracijos „My Sony“

    Turinys


    Kaip užregistruoti „Sony“ gaminį?

    1. Eikite į „Sony Europe“ gaminių registracijos svetainę.
    2. Sąraše pasirinkite savo šalį.
    3. Prie „My Sony“ paskyros galite prisijungti trimis būdais: naudodami savo el. pašto adresą, „Google“ paskyrą (mygtukas „Prisijungti naudojant „Google“) arba „Facebook“ paskyrą (mygtukas „Prisijungti naudojant „Facebook“).
    4. Pradėkite gaminio registraciją.

    Neteisingas el. pašto adresas arba slaptažodis

    1 veiksmas. Patikrinkite, ar teisingai įvedėte savo registruotą el. pašto adresą

    • Įsitikinkite, kad įvestas el. pašto adresas yra susietas su jūsų „Sony“ paskyra ir kad jis įvestas teisingai.
    • Jei anksčiau sukūrėte „Sony“ paskyrą, bet per nurodytą laiką (72 valandas) nepatvirtinote jos el. paštu, jūs negalėsite naudotis šia paskyra. Atminkite, kad tai taikoma visoms „Sony“ paslaugoms. Prisijunkite prie šios nepatvirtintos paskyros, dar kartą išsiųskite aktyvinimo / patvirtinimo nuorodą ir suaktyvinkite savo paskyrą el. paštu.
    • Tą patį el. pašto adresą, susietą su kitomis „Sony“ paskyromis, galite naudoti ir prisijungdami prie „My Sony“. Galite susieti savo „My Sony“ paskyrą su kitomis „Sony“ paskyromis (pvz., „PlayStation Network“).

    2 veiksmas. Pasinaudokite funkcija „Pamiršau slaptažodį“

    Slaptažodį galite nustatyti iš naujo pasinaudodami toliau nurodytomis slaptažodžio nustatymo iš naujo parinktimis:

    1. Nurodykite registruotą gimimo datą.
    2. Atsakykite į saugumo klausimą.
    3. Patvirtinimas mobiliuoju (pereikite prie „Kaip įjungti patvirtinimą 2 veiksmais“).

    Sėkmingai atlikę šiuos veiksmus gausite nuorodą, kurią naudodami galėsite iš naujo nustatyti savo slaptažodį. Jei el. laiško negavote, patikrinkite šlamšto aplanką. Kitu atveju pabandykite nuorodą išsiųsti dar kartą arba palaukite 24 val. ir bandykite dar kartą.

    Pastaba. Jei kuri nors iš šių trijų parinkčių neveikia, mūsų sistema iškart paragina susisiekti su palaikymo tarnyba. Atminkite, kad kitas parinktis vis tiek galite išbandyti!


    Mano „Sony“ paskyra užblokuota

    „Pasiektas didžiausias leistinas nesėkmingų bandymų prisijungti skaičius. Jūsų paskyra bus užrakinta 120 min., kad būtų užtikrintas saugumas.“

    Palaukę 120 minučių įsitikinkite, kad įvedant slaptažodį klaviatūroje neįjungta didžiųjų raidžių fiksavimo arba skaičių fiksavimo funkcija.
    Arba tiesiog nustatykite slaptažodį iš naujo naudodami funkciją „Pamiršau slaptažodį“.


    „Sony“ paskyros pakeitimai

    Kaip pakeisti savo paskyros informaciją (el. paštą, slaptažodį ir adresą)

    1. Prisijunkite prie savo „Sony“ paskyros.
    2. Eikite į [Mano paskyros duomenys].
    3. Atnaujinkite reikiamus laukus.

    Noriu ištrinti savo „Sony“ paskyrą

    Būtų labai liūdna, jei nuspręstumėte mus palikti, tačiau savo paskyrą galite pašalinti atlikdami toliau pateikiamus veiksmus:

    1. Prisijunkite prie savo „Sony“ paskyros.
    2. Spustelėkite [Mano paskyros duomenys].
    3. Slinkite žemyn iki apačios ir pasirinkite [Pašalinti paskyrą].

    Kaip susieti „My Sony“ su kitomis „Sony“ paslaugų paskyromis

    Jei turite kitos „Sony“ paslaugos paskyrą, prie „My Sony“ galite prisijungti naudodami kitos savo paskyros duomenis. Tada gausite pranešimą, kuriame bus prašoma atnaujinti savo paskyros versiją. Vykdant versijos naujinimą jums gali teikti pateikti šiek tiek papildomos informacijos. Ir atvirkščiai, jei sukūrėte „Sony“ paskyrą, ją galite naudoti jungdamiesi prie kitų „Sony“ paslaugų.

    Galite susieti šių „Sony“ grupės interneto paslaugų paskyras:

    Pastabos.

    • Jei norite susieti paskyras, visose paskyrose turi būti užregistruotas tas pats el. pašto adresas.
    • Paslaugos gali būti pasiekiamos ne visose šalyse arba regionuose.

    „Sony Europe“ siūlomos paslaugos

    • My Sony
    • Bendruomenė

    Kitų „Sony“ grupės įmonių siūlomos paslaugos

    • PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus
      • PlayStation™ Video
      • PlayStation™ Now

    Jei reikia daugiau informacijos, žr. Susietos „Sony“ paslaugų paskyros.


    Kaip įjungti 2 veiksmų patvirtinimą?

    Jei norite sustiprinti saugumą, galite pasirinkti, kad jungdamiesi prie „Sony“ paskyros gautumėte patvirtinimo kodą teksto žinute arba per tapatybės patvirtinimo programą. Šį nustatymą bet kuriuo metu galite pakeisti eidami į patvirtinimo 2 veiksmais nustatymus.

    Kaip įjungti patvirtinimą 2 veiksmais

    Kaip prisijungti naudojant atsarginį kodą, jei tapatybės patvirtinimo programa neveikia


    Ką daryti, jei nerandu gaminio, kurį noriu užregistruoti?

    1. Pirma įsitikinkite, kad norimas užregistruoti gaminys yra „Sony Electronics“ gaminys (tai gali būti televizorius, garso ir vaizdo sistema, mobilusis [Xperia] ar fotoaparatas). Jei turite „Sony Professional“ gaminį arba „PlayStation“ žaidimų pultą, apsilankykite viename šių puslapių:
    2. Jei esate tikri, kad turite „Sony Electronics“ gaminį, tačiau rankiniu būdu įvedę gaminio pavadinimą jo nerandate, pabandykite jį surasti išskleidžiamajame meniu.
    3. Jei gaminį įsigijote ne Europoje (pvz., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione, Š. ar P. Amerikoje ir pan.), eikite į atitinkamo regiono svetainę ir gaminį užregistruokite. Ne Europoje įsigytų gaminių šiuo metu negalima užregistruoti „My Sony“. Atsiprašome už nepatogumus.
    4. Jei pirmi du nurodyti būdai nepadeda, gali būti, kad jūsų gaminio nėra mūsų duomenų bazėje. Susisiekite su mumis, kad tai patvirtintume.