Pagalvokite apie fotografą arba vaizdo operatorių – tikėtina, kad juos, dirbančius vienus, aplanko vienatvė, tačiau jie turi kūrybos laisvę. Beatrice de Guigne ir Jeremie Pennequin mano, kad darbas pagal nustatytą tvarką yra kūrybingumo ir laisvės, kurios jiems reikia fotografuojant, priešingybė.
Užuot dirbę tokį darbą, fotografė Beatrice ir vaizdo operatorius Jeremie dirba drauge – jie yra kūrybinis duetas „The Quirky“.
„Kuo mes išskirtiniai? Nežinau, – sako Beatrice. – Galbūt neįprasta tai, kad esame pora. Kaip sufleruoja mūsų pavadinimas, esame keistuoliai, todėl šį žodį ir naudojame. Dauguma fotografų naudoja savo vardus – tačiau mes to nenorime daryti užsiimdami veikla, nes tokie nesame kasdieniame gyvenime.“
Jeremie mano tą patį: „Mums patinka dirbti su žmonėmis, kurie panašūs į mus ir nemėgsta nustatytos tvarkos arba klausyti tėvų. Todėl mūsų nuotraukose daugybė porų, kurios išvyksta į kitą šalį ir tuokiasi slapta. Mums tos poros labai patinka.“
„The Quirky“ pradėjo kartu dirbti prieš 4 metus, jau būdami pora. Tuo metu Beatrice jau 10 metų buvo fotografė, o Jeremie metė interjero architekto karjerą ir ėmėsi įgyvendinti savo svajonę tapti vaizdo operatoriumi.
Kartu jie nešiojasi kelis „Sony“ fotoaparatus ir objektyvus. Jeremie naudoja porą „Sony α7S II“ fotoaparatų ir „α7 III“.
„Pradėjau naudoti „α7S II“ dėl galimybės fotografuoti esant neryškiam apšvietimui ir integruoto vaizdo stabilizavimo, dėl to galiu nustatyti 100 000 ISO vertę, – aiškina jis. – Daugiausia naudoju „α7 III“, tačiau bažnytines ceremonijas ir vakarėlius fotografuoju su „α7S II“, kai apšvietimas neryškus.“
Beatrice, anksčiau naudojusi profesionalaus lygio DSLR fotoaparatą, dabar pasikliauna dviem „Sony α9“ fotoaparatais.
Nors iš pradžių dirbti naudojant EVF buvo keista, dabar Beatrice mato jį ir daugelį kitų α9 funkcijų kaip pranašumą: „Man „Sony α9“ patinka dėl kelių pagrindinių priežasčių: elektroninio vaizdo ieškiklio be užtemdymo, tylaus užrakto, nuostabaus automatinio fokusavimo ir vaizdo ieškiklyje matomos ekspozicijos.“
Beatrice paaiškina, kad „derinant šias savybes sukuriami geriau panaudojami vaizdai“. „Be to, galiu didinti jautrumą ir žinau, kad taip nufotografuoti vaizdai atrodys puikiai.“
Unikaliu stiliumi ir požiūriu į vestuves pasižyminti pora greitai įsitvirtino vestuvių fotografavimo ir filmavimo srityje pietvakarių Prancūzijos mieste Bordo. Tačiau pora dažniausiai fotografuoja ne vietos gyventojus. Iš tikrųjų ji labiausiai mėgsta fotografuoti britus, amerikiečius ir australus, kurie čia atvyksta susituokti.
„90 % mūsų klientų nėra prancūzai. Prancūzams gana prastai sekasi sakyti vestuvines kalbas“, – juokiasi Jeremie. „Per pietus mieliau klausausi angliškų kalbų. Amerikiečiai ir anglai daug geriau išreiškia savo jausmus.“
Dėl socialinių tinklų „The Quirky“ dabar gali keliauti po pasaulį. „Šiais metais fotografavome Maroke, JAV, Australijoje, Italijoje, Islandijoje ir Ispanijoje – 15 vestuvių vyko užsienyje. Dėl „Facebook“ ir „Instagram“ prieš 10 dienų lankėmės Havajuose!“
Nuvykę į kitus kraštus, abu menininkai naudoja 35 mm židinio nuotolio objektyvus, todėl kurdami vientisą galutinį projektą jie gali apjungti nuotraukas ir vaizdo įrašus.
Jeremie naudoja „Sony“ partnerio „Zeiss“ 35 mm f/2 objektyvą „Loxia“, o Beatrice naudoja 35 mm f/1.4 T* objektyvą „Sony Zeiss Distagon“. Fotografuodama sceną 35 mm židinio nuotoliu Beatrice gali pereiti prie patikimo „Sony“ 85 mm f/1.4 GM objektyvo, kad nepastebėta užfiksuotų nuotakos, jaunikio ir jų svečių portretus.
„The Quirky“ svarbiausia užfiksuoti ypatingą dieną taip, kad nuotraukose atsispindėtų nuotakos ir jaunikio charakteriai.
Beatrice gražiai apibendrina: „Tikimės, kad mūsų fotografijos išskirtinės – stengiamės viską daryti kitaip. Ne kiekvienos vestuvės fotografuojamos taip pat. Kiekviena pora kitokia. Nors ir praėjo daug laiko, stengiamės, kad mūsų kūrybingumas tik didėtų.“
„Leiskimės į nuotykius ir pamirškime ribas“
„Mano fotoaparatas – mano rašiklis, mano filmai – jų romanas“