naktį automobilyje sėdinčių žmonių grupė

Nesibaigiantis horizontas

Alexandru Don

Kaip filmų kūrėjas visada tikėjau, jog objektyvas yra toks pat svarbus kaip ir pats fotoaparatas. Juk būtent objektyvas fiksuoja šviesą ir formuoja vaizdą, suteikdamas mums galimybę kadrais papasakoti istoriją. Man nėra nieko svarbiau nei turėti universalų objektyvą – tokį, kuris gali prisitaikyti prie įvairių situacijų ir padėti užfiksuoti scenos esmę.

Kai tik į rankas paėmiau Sony FE 20-70 mm f/4 G“ objektyvą, mane sužavėjo jo dydis ir svoris. Tai puikus kompaktiškumo ir patvarumo balansas, todėl jį lengva valdyti ir patogu naudoti ilgą laiką. Tačiau jis ne tik ergonomiškas – paties objektyvo kokybė yra išskirtinė. Ry6kumas ir nuotraukų kokybė mane pribloškė – kiekvienas padarytas kadras buvo krištolo skaidrumo ir pasižymėjo detalumu.

Kalbant apie našumą, objektyvą naudoti buvo vienas malonumas. Automatinis fokusavimas buvo žaibiškai greitas ir tikslus, o sekimas nepriekaištingas. Net esant sudėtingam apšvietimui objektyvas veikė puikiai. O jei esate akių AF gerbėjas, džiaugsitės sužinoję, kad šis objektyvas pasiekia įspūdingų rezultatų ir šioje srityje.

Dar viena išskirtinė objektyvo savybė yra fokusavimo kvėpavimo slopinimas - beveik nepastebėjau jokių vaizdo pokyčių objektyvui fokusuojant, o tai yra didelis privalumas. Rankinis diafragmos žiedas yra malonus akcentas, suteikiantis man dar didesnę darbo eigos kontrolę.

Alexandru Don laiko „Sony fx6“ su pritvirtintu „sel2070g“

Tačiau bene didžiausią įspūdį apie šį objektyvą (ir, apskritai, apie „Sony“ objektyvus) paliko tai, kaip sklandžiai jie dera su mano fotoaparatais. Niekada neteko nerimauti dėl suderinamumo problemų ar prarasto funkcionalumo – viskas tiesiog puikiai veikia kartu. Tai dar vienas dalykas, dėl kurio neturiu jaudintis, kai sutelkiu dėmesį į tobulą kadrą.

Neseniai turėjau galimybę naudoti naująjį „FE 20-70 mm f/4 G“ objektyvą filmuodamas muzikinį vaizdo klipą ir ekstremalaus sporto reklamą, ir galiu pasakyti, kad jis nenuvylė. Pirma, filmuojant muzikinį vaizdo klipą su mano „Sony FX6“ ir „Sony FX3“ fotoaparatais, objektyvas pasirodė esąs universalus darbo įrankis. Dėl plataus diapazono galėjau lengvai perjungti stambaus plano kadrus ir plačius kraštovaizdžio kadrus, o vaizdo kokybė išliko stulbinanti. Objektyvas puikiai veikė įvairiame apšvietime – nuo silpnai apšviestų patalpų iki ryškių lauko scenų.

Tačiau tikrasis šio objektyvo išbandymas buvo ekstremalaus sporto reklama, kai filmavome šaltomis sąlygomis. Objektyvas ne tik nepriekaištingai veikė atšiauriomis oro sąlygomis, bet ir židinio nuotolių diapazonas man iš esmės pakeitė padėtį. Tą patį objektyvą galėjau naudoti ir itin platiems kadrams, ir priartintiems stambiems planams, todėl filmavimo aikštelėje sutaupiau daug brangaus laiko. O kai objektyvas buvo pritaisytas prie gimbalo, rezultatas išties efektyvus – sklandžiai ir stabiliai nufilmuoti kadrai buvo tiesiog įspūdingi.

Net ir saulėtą, ryškią dieną, kai saulė švietė stipriai, objektyvas leido pasiekti puikių rezultatų. Puikiai perteikta šviesa ir odos tonai, o bendra vaizdo kokybė buvo aukščiausio lygio.

Trumpai tariant, „FE 20-70 mm f/4 G“ objektyvas yra tikras perlas. Nesvarbu, ar fotografuoju muzikinį vaizdo klipą, ekstremalaus sporto reklamą, ar tiesiog fiksuoju kasdienio gyvenimo akimirkas, jis niekada nesuklysta ir leidžia pasiekti stulbinamų rezultatų. Dėl plataus židinio nuotolio diapazono, puikios vaizdo kokybės ir patikimo veikimo šis objektyvas yra mano fotoaparato krepšyje. Jei Jums reikia naujo objektyvo, labai rekomenduoju išbandyti šį – nenusivilsite.

„Sony fx3“ su mikrofonu ir „sel2070g“ objektyvu

20-70mm f/4 G Vs 24-70mm f/2.8 GM

Renkantis objektyvą reikia atsižvelgti į daugybę veiksnių – židinio nuotolį, diafragmą, vaizdo kokybę ir kt. Jei dvejojate tarp „Sony 24-70 mm f/2,8 GM“ ir „Sony 20-70 mm f/4 G“, nesate vieni. Abu objektyvai puikiai tinka fotografams ir filmų kūrėjams, tačiau kuris iš jų jums tinkamiausias?

Asmeniškai man teko naudotis abiem objektyvais ir įvertinau unikalias kiekvieno iš jų stipriąsias puses. „24-70 GM“ yra klasikinis darbinis objektyvas, pasižymintis plačiu židinio diapazonu ir šviesia diafragma, todėl jis yra populiarus pasirinkimas įvairiose situacijose. Tačiau man „20-70 mm“ objektyvas turi keletą esminių privalumų, dėl kurių renkuosi būtent jį.

Alexandru Don laiko „Sony a7sm3“ su pritvirtintu „sel2070g“

Pirmiausia, „20-70 mm“ objektyvas yra gerokai lengvesnis ir kompaktiškesnis nei „24-70 mm“. Iš pradžių tai gali pasirodyti nereikšminga, bet kai visą dieną nešiojatės įrangą, svarbus kiekvienas gramas. Dėl mažesnių matmenų bei mažesnio svorio jį daug lengviau valdyti ir patogiau naudoti ilgą laiką.

Dydžio skirtumas nėra vienintelis „20-70 mm“ obejktyvo privalumas - vaizdo kokybė taip pat yra aukščiausio lygio. Objektyvas užtikrina ryškius, detalius vaizdus su puikiu spalvų perteikimu, o automatinis fokusavimas yra greitas ir tikslus. Be to, objektyve įdiegta daug pažangių technologijų, pavyzdžiui, fokusavimo kvėpavimo slopinimas ir pažangi optika, padedanti išgauti gražius, kinematografiškus vaizdus.

Apibendrinant, nors ir „Sony" 24-70 mm“, ir „Sony 20-70 mm“ yra puikūs objektyvai, man asmeniškai labiau patinka pastarasis. Dėl kompaktiško dydžio, puikios vaizdo kokybės ir pažangių technologijų jis yra išskirtinis pasirinkimas tiek fotografams, tiek filmų kūrėjams.

Atrinkti gaminiai

Susijusios istorijos

Prisijunkite, kad gautumėte „α Universe“ naujienlaiškį

Sveikiname! Sėkmingai užsiprenumeravote „α Universe“ naujienlaiškį

Įveskite tinkamą el. pašto adresą

Atsiprašome! Įvyko netikėta klaida

Sveikiname! Jūs sėkmingai užsiprenumeravote