saulėlydžio dangus tarp dangoraižių

Ron Timehin

Ron Timehin | UK

„Fotografija man leidžia apgalvoti ir interpretuoti mane supantį pasaulį bei suprasti jo vertę“

Ronas Timehinas yra laisvai samdomas fotografas, įsikūręs Londone. Jo Ronas, kurio specializacija – miestovaizdžio ir portretų fotografija, darbus sudaro užsakomieji darbai iš įvairių prekės ženklų, įskaitant „Apple“, „Adidas“, „Adobe“, „American Express“, „Canada Goose“, „Nike“, „Idris Elba“, „Mercedes Benz“, „Prada“, „Samsung“, „Google“, „Eurostar“, „Sony“, „Lacoste“, „Red Bull“ ir „Vodafone“. 2019 metais Ronas pasirašė Europos ambasadoriaus kontraktą su „Sony“ ir „Insider“ kontraktą su „Adobe“; su abiem bendrovėmis jis ir toliau glaudžiai bendradarbiauja. Rono darbai buvo įtraukti į keletą publikacijų, įskaitant „British Vogue“, GQ, „The Evening Standard“, „Digital Camera Magazine“, HYPEBEAST, „Highsnobiety“, „The Hungry Eye Journal“, „Disorder Magazine“ ir „Resource Photography Magazine“. Ronas taip pat yra „Audax“ agentūros, kuri kuria įdomius komercinius darbus tokiems prekių ženklams kaip „EA Sports“, įkūrėjas, tuo pačiu pasirūpindamas, kad galėtų kaip nors atsidėkoti. Nors „Audax“ dirba tik vienerius metus, savo darbu ji surinko maždaug 250 000 £ įvairioms labdaros organizacijoms. Rondas taip pat išleido savo pirmąją solo fotografijos knygą pavadinimu „Londono rūkas“, kurią visame pasaulyje parduoda žinomos knygų parduotuvės, tokios kaip „Waterstones“, ir internetu „Amazon“ platformoje. „Londono rūkas“ buvo pristatyta kaip viena iš „The TIMES“ metų fotografijos knygų 2019 metais, dėl kurios Rono darbai buvo ne kartą spausdinami tokiuose tradicinės žiniasklaidos kanaluose kaip „ITV News“. Ronas reguliariai rengia su fotografija ir socialine medija susijusius seminarus klientams, tokiems kaip „Apple“, „Adobe“, „Sony“, „Canada Goose“, „The Photography Show“ ir „Wex Photo Video“. Jie gali būti praktiški užsiėmimai arba internetiniai pristatymai, kurių didžiausiame iki šiol dalyvavo daugiau nei 15 000 dalyvių.

Rono įranga

Rono istorijos