james glancy su savo FX6 ir pritaisytu 600 mm f4 GM OSS

„The Wilderness Nearby“ |Trumpametražis „Sony FX6“ filmas

James Glancy

Esu James Glancy – save filmuojantis vedėjas ir laukinės gamtos saugotojas. Prieš septynerius metus palikau britų kariuomenę ir pradėjau naują karjerą gamtosaugos ir televizijos srityse. Vedžiau ir filmavau „Discovery Channel“ bei „National Geographic“ laidas ir sukūriau aplinkosaugos serialų „Mail Plus“ kanalui JK. Jaučiu aistrą laukinei gamtai tiek sausumoje, tiek jūroje, ir nors man patinka dirbti su gamtos istorijos produkcijomis, jaučiausi priverstas vizualiai papasakoti apie žalą, kurią aplinkai padarė žmogaus veikla, ir parodyti kelią tiems žmonėms, kurie saugo mūsų planetą. Ką tik grįžau iš Amerikos, kur filmavau dokumentinį filmą apie ryklius „National Geographic“ kanalui.

„The Wilderness Nearby“

2020 metai priminė apie tai, kaip daugelis mūsų esame atitrūkę nuo gamtos pasaulio. Mūsų gyvenimo apribojimai suteikė žmonėms galimybę atrasti gamtos grožį, kuris dažnai slypi taip arti namų. Sužinojome, kaip svarbu išsaugoti laukinę gamtą ir aplinką, be kurios negalime išgyventi. Norėjau sukurti trumpą filmą, skirtą nuostabioms laukinėms erdvėms, kurios daugeliui Pietų Anglijos žmonių suteikė atokvėpį nuo šių metų pandemijos, kuris būtų vizualus priminimas, kad verta prižiūrėti šalia esančią gamtą.

james glancy su savo FX6 tupi medyje

Pirmieji filmavimo naudojant „Sony FX6“ įspūdžiai

Mano mėgstamiausias filmavimo naudojant „Sony FX6“ aspektas – 4K sulėtinto vaizdo galimybė 120 kadr./sek. sparta. Tai puikiai leidžia užfiksuoti dramatiškas akimirkas filmuojant laukinius gyvūnus. Galima dekomponuoti gyvūnų judesius ir turiniui suteikti emocijų.

Kitas poreikis atliekant laukinių gyvūnų fiksavimo užduotis – įrangos dydis ir svoris turi būti kuo mažesnis, nes man reikia fiksuoti iš skirtingų kampų būnant medžiuose ar ant žemės. FX6 yra itin tvirta ir maža kamera. Dėl to ji puikiai tinka fiksuoti judant ir yra tokia lengva savo kategorijoje. Atrodytų, kadangi korpusas toks mažas, kažkur turi būti padaryti kompromisai, tačiau dėl 4K viso kadro jutiklio kamera vis tiek užtikrina stulbinančią vaizdo kokybę esant bet kokioms apšvietimo sąlygoms.

„Sony FX6“ ant trikojo su pritvirtintu 24 70 GM objektyvu

Kitas man patikęs aspektas – įrenginio modulinė konstrukcija, kuri leidžia greitai pritaisyti įvairius priedus, pavyzdžiui, gimbalą, tvirtinimo prie automobilio laikiklį ar trikojį. Filmuojant laukinę gamtą nėra antro šanso, todėl šis aspektas labai svarbus mano filmavimo stiliui. Dėl laukinės gamtos fiksavimo pobūdžio filmuodamas šį filmą naudojau įvairius plataus kampo ir ilgus objektyvus. Norėdamas fiksuoti laukinius gyvūnus labai stambiu planu jų netrikdydamas, daugiausia naudojau „Sony“ 70–200 mm F/2,8 GM, 600 mm F/4GM ir 200–600 mm G serijos objektyvus. Pastarasis suteikia daug universalumo naudojant didelį židinio nuotolį, todėl galiu greitai perkadruoti kadrus. Taip pat naudojau platesnius objektyvus, tokius kaip „Sony“ 16–35 mm F/2,8 GM, kurie padeda padaryti labiau kontekstinių vaizdų, papasakojančių istoriją.

James Glancy laiko savo FX6 kamerą su pritaisytu 70–200 mm F2,8 GM objektyvu

Fiksavimo naudojant „Sony FX6“ patarimai ir paskutinės mintys

Visų pirma, man buvo labai svarbu naudoti „Sony“ E tipo tvirtinimo savuosius objektyvus, nes jie leidžia išnaudoti visas išskirtinio FX6 automatinio fokusavimo galimybes. Nors aš vis dar filmuoju naudodamas tiek rankinio, tiek automatinio fokusavimo objektyvus, atradau, kad naujoji automatinio fokusavimo sistema puikiai tinka sekti laukinius gyvūnus.

Naudojusiems „Sony FS7“ meniu bus pažįstami, tačiau FX6 turi įvairių parinkčių iš anksto nustatytoms funkcijomis saugoti. Verta nustatyti jas iš anksto, kad būtų patogu filmuoti keliaujant, kai neturite daug laiko pasiruošti filmavimui. Kalbant apie priedus, rekomenduočiau naudoti rankinį gimbalą, nes FX6 yra maža ir lengva. Jos modulinė konstrukcija leidžia ją lengvai pritvirtinti prie įvairių gimbalų. Taip pat įtraukčiau vaizdo ieškiklį, kurį tvirtinčiau prie FX6 monitoriaus. Džiaugiuosi, kad FX6 prisijungė prie „Sony Alpha“ asortimento. Manau, kad FX6 netrukus taps pagrindine kamera dokumentinių filmų kūrėjams, ypač tiems, kurie fiksuoja greitai besiklostančias istorijas. Kaip ir FS7, jos konstrukcija yra tvirta, kad kamerą būtų galima naudoti sudėtingoje aplinkoje, tačiau ji daug mažesnė ir užtikrina geresnę vaizdo kokybę.

Atrinkti gaminiai

Prisijunkite, kad gautumėte „α Universe“ naujienlaiškį

Sveikiname! Sėkmingai užsiprenumeravote „α Universe“ naujienlaiškį

Įveskite tinkamą el. pašto adresą

Atsiprašome! Įvyko netikėta klaida

Sveikiname! Jūs sėkmingai užsiprenumeravote