Kiekviena nuotrauka yra esminių fotografavimo aspektų visuma: planavimas, komponavimas, apšvietimas, ekspozicija, naudojamos fotografavimo priemonės ir visa kita, ką fotografas nusprendžia įtraukti į kadrą. Tai, kaip fotografas derina visus šiuos aspektus, apibrėžia jo individualų meninį stilių, jo vizualinį DNR. Franko Doorhofo darbai puikiai visa tai parodo: drąsūs, spalvingi, įspūdingi, stilistiškai primenantys komiksus apie superherojus ir fantastinius filmus, nieko neslepiantys darbai. „Dėk viską, ką turi“ – taip jis apibūdina savo darbo specifiką. Būtent dėl to jo darbai susilaukė didžiulės sėkmės ir išsiskiria iš kitų.
Frankas užaugo žiūrėdamas MTV ir jį pakerėjo popmuzikos atlikėjų klipuose perteikiamas judesys ir spalvos,8-ajame dešimtmetyje populiarių medžiagų vilnijimas ir apšvietimo niuansai. Visa tai padarė didžiulę įtaką jo darbui.
„Man mados fotografija niekada nebuvo tiesiog gražus veidas. Svarbiausia vizualinis įspūdis ir istorija. Kuo ryškesnė ir įmantresnė modelio apranga, kuo įspūdingesnė vieta ar apšvietimas, tuo man įdomiau dirbti.“
Frankas jau pačioje fotografo karjeros pradžioje susižavėjo apšvietimo subtilybėmis. „Galima pakeisti šviesą, tiesiogine ta žodžio prasme, ir daryti, ką nori. Viskas priklauso nuo tavęs. Tiek daug fotografų yra priklausomi nuo apšvietimo, bet juk turi būti atvirkščiai.“
Jis sako, kad daugybė mados fotografų per daug galvoja apie apšvietimą, todėl jie apriboja savo kūrybiškumą: „Reikia galvoti apie mintyse susikurtą vaizdą, tada žinosite, kokį reikia sukurti apšvietimą, kad jis padėtų papasakoti jūsų kuriamą istoriją. Susikoncentruokite į šešėlius, o visa kita įvyks natūraliai.“
Frankas priduria, kad mados fotografijoje nereikia bijoti didelių šešėlių, net jei jie užtemdo modelio veidą, nes madoje svarbiausia išvaizda ir stilius. Frankui šešėliai yra dar vienas būdas išbandyti savo galimybes.
Jis paaiškina: „Kai kurie mano kuriami kadrai yra labai tamsūs, tokie tamsūs, kad net negali atpažinti modelio. Jei to neišnaudosi, žmonės sakys, kad tai klaida, bet jei viską padarysi užtikrintai, jie sakys, kad tai nuostabu. Atsiverskite mados žurnalus ir pamatysite daug labai tamsių šešėlių.“
Norėdamas užfiksuoti tokį kontrastą, Frankas pasitelkia α7R III. „Viena iš priežasčių, kodėl myliu alfa serijos fotoaparatus, yra įspūdingas jutiklių dinaminis diapazonas. Anksčiau užsiimdavau ekspozicijos keitimu, kad į kadrą įtraukčiau viską, ką noriu, bet su α99 ir α7R III viename kadre galiu užfiksuoti viską, ką noriu, paskui atlieku tik minimalias korekcijas su „Lightroom“. Todėl galiu išbandyti įvairiausių dalykų, pvz., nukreipti stroboskopą tiesiai į fotoaparatą, balansuoti ant galimybių ribos ir vis tiek gauti norimą kokybę.“
Tokiais atvejais Frankui labai praverčia alfa serijos gaminių elektroninis vaizdo ieškiklis (EVF): „Nors esu tradicijų šalininkas, EVF padeda gauti reikiamą ekspoziciją, nes gauni tai, ką matai. Pavyzdžiui, kai fotografuoju 1/125 s sparta su blykste, galiu pradėti mažinti diafragmą ir taip gauti tamsesnį vaizdą, ir jei jis atrodo gerai nustačius f/16, belieka tik įvertinti šviesos blyksnius ir viskas, esu pasiruošęs veikti.“
Objektyvai yra dar viena sritis, kurioje Frankas nebijo eksperimentuoti. „Labai dažnai naudoju 24–70 mm f/2,8 „G Master“, nes jis yra universalus. Tai ir plačiakampis objektyvas, ir trumpas teleobjektyvas, tad pasirinkimas gana platus. Galiu sukurti gana įprastai atrodantį galvos kadrą iš 70 mm atstumo, vaizdas bus šiek tiek suspaustas, arba galiu fotografuoti plačiu kampu ir žaisti su vaizdo iškraipymu, kad modelio rankos ar kojos būtų arti objektyvo.“
„Taip pat mėgstu naudoti FE 12–24 mm f/4 G – tai toli gražu nėra tipinis mados fotografijoje naudojamas objektyvas, bet aš savęs neriboju.“
Koks jo svarbiausias patarimas dirbantiems mados fotografijos srityje? „Išnaudokite galimybes. Jei naudojate platesnio kampo objektyvą, išnaudokite tą vaizdo iškraipymo efektą ir sukurkite dar įspūdingesnę istoriją. Jei objektyvas suspaudžia vaizdą, darykite tą patį.“
„Mintinai žinokite, ką turite savo krepšyje, ir išmanykite apšvietimo subtilybes. Apšvietimas yra fotografijos kalba. Jei įvaldysite šią kalbą, galėsite sutelkti visą dėmesį į istoriją, kurią norite papasakoti. Fotografavimas – tai unikalių akimirkų, kurių neįmanoma pakartoti, įamžinimas. Jei nežinosite, ką daryti, jausitės suvaržyti, todėl neleiskite, kad taip atsitiktų. Užfiksuokite tas akimirkas.“
„Kam imituoti, jei galima sukurti“