„Viršelis yra svarbiausias žurnalo kadras, – teigia Maki Galimberti, – o žurnalų viršeliuose dažniausiai matome veidus. Veidai patraukia skaitytoją kaip niekas kitas, dėl to ir pradėjau specializuotis portretinėje fotografijoje.“ Maki padarė puikią portretų fotografo karjerą dirbdamas su svarbiausiais Italijos žurnalais, tačiau tada kai kas pasikeitė.
„Bėda ta, – sako jis, – kad pastaraisiais metais leidėjai fotografams moka vis mažiau, todėl ėmiau dažniau dirbti su privačiais ir komerciniais klientais, kurie nori populiarinti savo įvaizdį arba verslą. Tačiau man kaip profesionalui svarbu turėti tikslą ir jausti aistrą tam, ką fotografuoju. Taigi, nors dirbti su įmonėmis tapo svarbiau nei su žurnalais, aš ir toliau noriu kurti tą prabangų viršelio žvaigždės įvaizdį.“
Taip gimė projektas „Casting Italy“, kuriam Maki subūrė grupę paprastų savo kraštiečių, su kuriais elgėsi tarsi su įžymybėmis.
Pasak Maki, paversti kasdienybėje sutinkamus žmones viršelio žvaigždėmis yra savaip naudinga: „Fotografuoti grupę tyrėjų ligoninės reklamai gali būti kur kas įdomiau nei aktorių ar popmuzikos atlikėją, be to, atskleisti paprastų žmonių grožį ir pasididžiavimą yra profesine prasme naudinga patirtis, kuria išties mėgaujuosi.“
Kuriant portretinę fotografiją svarbiausia gerai elgtis su žmonėmis ir atskleisti jų charakterį ir geriausias savybes, kas atsispindi Maki, kaip fotografo, karjeroje. „Tai tiesa“, – sako jis. – Aistrą žmonėms perteikiu savo darbuose“
„Sony α7R III“ jam taip pat padeda užmegzti ryšį su žmonėmis – tam ypač naudinga akių aptikimo AF sistema.
„Nuotraukų detalumas ir kokybė, kurios pasiekiu fotografuodamas su dviem „α7R III“ fotoaparatais, nepaprastai svarbūs, tačiau dirbant portretų fotografu didelis pranašumas – nesislėpti už vaizdo ieškiklio. Man atrodo, kad už jo slėpdamasis netenku objektų dėmesio, o juk svarbiausia yra su jais kuriamas santykis. Todėl verčiau pasikliaunu „α7R III“ akių aptikimo AF sistema ir galiniu ekranu. Tada galiu pats nuspręsti, kokį santykį kurti su tais, kuriuos fotografuoju.“
Fotografuojant su „α7R III“ kurti santykį padeda tylaus fotografavimo režimas – tai gerai žinoma funkcija, naudojama, kad fotoaparato besidrovintys objektai elgtųsi natūraliau. Be to, Maki pasiekia puikios nuotraukų kokybės ir kontroliuoja lauko gylį naudodamas du portretų fotografų mėgstamus objektyvus: FE 24–70 mm f/2.8 GM ir FE 70–200 mm f/2.8 GM. Pritvirtinęs objektyvus ant kiekvieno fotoaparato, jis gali lanksčiai fiksuoti įvairiausius vaizdus: nuo stambaus plano iki grupinių kadrų.
Maki fotografuojamų objektų viršelio žvaigždės įvaizdį kuria kartu su stilistu, visai kaip tikram žurnalo viršeliui. Dėmesys smulkmenoms padeda sutelkti žiūrovo dėmesį ir pašalinti trikdžius, kurių fotografas gali nepastebėti. „Pirmą kartą dirbdamas su stilistu jaučiausi lyg fotografų rojuje, – aiškina Maki. – Rūpestingai parinkus drabužius ir apgalvojus smulkmenas, mano nuotraukos tapo dar gražesnės, todėl stengiuosi taip dirbti visada.“ Jam praverčia ir didžiulis 3 colių „α7R III“ ekranas, kuriame peržiūrint 100 % dydžio vaizdą galima kur kas geriau apžiūrėti kadrą nei įprastame vaizdo ieškiklyje.
Galiausiai, kaip ir kiekvienam fotografui, jam ypač svarbus apšvietimas. Prireikus viršelio stiliaus apšvietimo, fotografuodamas objektą, Maki labiausiai mėgsta naudoti didelę šviesdėžę ir taip subalansuoti natūralų lauko apšvietimą. Pasiruošimas Maki yra esminė darbo dalis. „Geras vietovės pažinimas dažnai toks pat svarbus kaip ir objektui skiriamas dėmesys“, – sako jis, – nes fonas yra neatsiejamas pasakojant fotografuojamo asmens istoriją. Be to, kad jis gerai atrodytų, tai yra mūsų pagrindinis tikslas, o norėdamas jo pasiekti, negaliu apsieiti be savo neįkainojamo priemonių rinkinio.“