„Alpha Universe“ istorijos detalės
Tautos veidai:
Užfiksuoti Italiją su „α7R III“

Maki Galimberti

„Viršelis yra svarbiausias žurnalo kadras, – teigia Maki Galimberti, – o žurnalų viršeliuose dažniausiai matome veidus. Veidai patraukia skaitytoją kaip niekas kitas, dėl to ir pradėjau specializuotis portretinėje fotografijoje.“ Maki padarė puikią portretų fotografo karjerą dirbdamas su svarbiausiais Italijos žurnalais, tačiau tada kai kas pasikeitė.

 

Maki Galimberti, „Sony Alpha 7RIII“, nespalvota merginos su beisbolo kepuraite nuotrauka

© Maki Galimberti | Sony α7R III + FE 24-70mm f/2.8 GM | 1/160s @ f/6.3, ISO 100

„Bėda ta, – sako jis, – kad pastaraisiais metais leidėjai fotografams moka vis mažiau, todėl ėmiau dažniau dirbti su privačiais ir komerciniais klientais, kurie nori populiarinti savo įvaizdį arba verslą. Tačiau man kaip profesionalui svarbu turėti tikslą ir jausti aistrą tam, ką fotografuoju. Taigi, nors dirbti su įmonėmis tapo svarbiau nei su žurnalais, aš ir toliau noriu kurti tą prabangų viršelio žvaigždės įvaizdį.“

Maki Galimberti, „Sony Alpha 7RIII“, mergaitė pozuoja portretui įžūliai iškišusi liežuvį

© Maki Galimberti | Sony α7R II + FE 70-200mm f/2.8 GM OSS | 1/125s @ f/4.0, ISO 400

Taip gimė projektas „Casting Italy“, kuriam Maki subūrė grupę paprastų savo kraštiečių, su kuriais elgėsi tarsi su įžymybėmis.

Pasak Maki, paversti kasdienybėje sutinkamus žmones viršelio žvaigždėmis yra savaip naudinga: „Fotografuoti grupę tyrėjų ligoninės reklamai gali būti kur kas įdomiau nei aktorių ar popmuzikos atlikėją, be to, atskleisti paprastų žmonių grožį ir pasididžiavimą yra profesine prasme naudinga patirtis, kuria išties mėgaujuosi.“

Maki Galimberti, „Sony Alpha 7RIII“, nespalvota jauno vyro su minkšta fetrine skrybėle nuotrauka

© Maki Galimberti | Sony α7R III + FE 24-70mm f/2.8 GM | 1/160s @ f/4.5, ISO 100

Kuriant portretinę fotografiją svarbiausia gerai elgtis su žmonėmis ir atskleisti jų charakterį ir geriausias savybes, kas atsispindi Maki, kaip fotografo, karjeroje. „Tai tiesa“, – sako jis. – Aistrą žmonėms perteikiu savo darbuose“

Maki Galimberti, „Sony Alpha 7RIII“, ant riestos kėdės sėdinti mergaitė iš šono šypsosi fotografui

© Maki Galimberti | Sony α7R III + FE 24-70mm f/2.8 GM | 1/125s @ f/4.5, ISO 50

„Sony α7R III“ jam taip pat padeda užmegzti ryšį su žmonėmis – tam ypač naudinga akių aptikimo AF sistema.

„Nuotraukų detalumas ir kokybė, kurios pasiekiu fotografuodamas su dviem „α7R III“ fotoaparatais, nepaprastai svarbūs, tačiau dirbant portretų fotografu didelis pranašumas – nesislėpti už vaizdo ieškiklio. Man atrodo, kad už jo slėpdamasis netenku objektų dėmesio, o juk svarbiausia yra su jais kuriamas santykis. Todėl verčiau pasikliaunu „α7R III“ akių aptikimo AF sistema ir galiniu ekranu. Tada galiu pats nuspręsti, kokį santykį kurti su tais, kuriuos fotografuoju.“

Fotografuojant su „α7R III“ kurti santykį padeda tylaus fotografavimo režimas – tai gerai žinoma funkcija, naudojama, kad fotoaparato besidrovintys objektai elgtųsi natūraliau. Be to, Maki pasiekia puikios nuotraukų kokybės ir kontroliuoja lauko gylį naudodamas du portretų fotografų mėgstamus objektyvus: FE 24–70 mm f/2.8 GM ir FE 70–200 mm f/2.8 GM. Pritvirtinęs objektyvus ant kiekvieno fotoaparato, jis gali lanksčiai fiksuoti įvairiausius vaizdus: nuo stambaus plano iki grupinių kadrų.

Maki Galimberti, „Sony Alpha 7RIII“, trys vyriausieji virėjai pozuoja neoficialiai nuotraukai

© Maki Galimberti | Sony α7R III + FE 24-70mm f/2.8 GM | 1/160s @ f/16, ISO 100

Maki fotografuojamų objektų viršelio žvaigždės įvaizdį kuria kartu su stilistu, visai kaip tikram žurnalo viršeliui. Dėmesys smulkmenoms padeda sutelkti žiūrovo dėmesį ir pašalinti trikdžius, kurių fotografas gali nepastebėti. „Pirmą kartą dirbdamas su stilistu jaučiausi lyg fotografų rojuje, – aiškina Maki. – Rūpestingai parinkus drabužius ir apgalvojus smulkmenas, mano nuotraukos tapo dar gražesnės, todėl stengiuosi taip dirbti visada.“ Jam praverčia ir didžiulis 3 colių „α7R III“ ekranas, kuriame peržiūrint 100 % dydžio vaizdą galima kur kas geriau apžiūrėti kadrą nei įprastame vaizdo ieškiklyje.

Galiausiai, kaip ir kiekvienam fotografui, jam ypač svarbus apšvietimas. Prireikus viršelio stiliaus apšvietimo, fotografuodamas objektą, Maki labiausiai mėgsta naudoti didelę šviesdėžę ir taip subalansuoti natūralų lauko apšvietimą. Pasiruošimas Maki yra esminė darbo dalis. „Geras vietovės pažinimas dažnai toks pat svarbus kaip ir objektui skiriamas dėmesys“, – sako jis, – nes fonas yra neatsiejamas pasakojant fotografuojamo asmens istoriją. Be to, kad jis gerai atrodytų, tai yra mūsų pagrindinis tikslas, o norėdamas jo pasiekti, negaliu apsieiti be savo neįkainojamo priemonių rinkinio.“

Atrinkti gaminiai
ILCE-7RM2
„Alpha 7R II“ su galinio apšvietimo viso kadro vaizdo jutikliu

ILCE-7RM2

ILCE-7RM3
Alpha 7R III 35 mm viso kadro fotoaparatas su automatinio fokusavimo funkcija

ILCE-7RM3

SEL2470GM
FE 24–70 mm F2.8 GM

SEL2470GM

SEL70200GM
FE 70–200 mm F2.8 GM OSS

SEL70200GM

Susiję straipsniai
Makis Galimbertis
„Alpha Universe“

Makis Galimbertis

Italija

„Fotografija yra geriausias pasiteisinimas norint susipažinti su žmonėmis.“

Peržiūrėti profilį