„Alpha Universe“ istorijos detalės
Diena gyvenime: „Alfa 7S III“ pirmieji įspūdžiai 

Olivieris Schmittas 

Esu Olivieris Schmittas – laisvai samdomas profesionalus fotografas ir filmų kūrėjas, įsikūręs Prancūzijoje. Užbaigęs Vaizdo menų ir technologijų magistrantūros studijas, buvau techninis direktorius vaidybiniuose filmuose, tokiuose kaip „Bjaurusis aš 2“ ir „Pakalikai“. Man ypatingai malonu sutikti kitus entuziastus ir su jais dirbti. Taip pat dalijuosi įspūdžiais ir išmoktomis pamokomis savo vardu pavadintame „YouTube“ kanale.

Man pasisekė, kad galėjau išbandyti naująjį „Alpha 7S III“, ir man kilo idėja dalytis savo nepriklausomo filmų kūrėjo kasdienio darbo akimirkomis, kaip scenarijaus pagrindą naudojant savo paties istoriją. Nenorėjau apsiriboti tik fotoaparato galimybių parodymu, bet ir sukurti emocinę dimensiją bei leisti žiūrovams atrasti save pagrindiniame personaže galutinėje filmo versijoje. Kalbant apie vietą, pasirinkau Prancūzijos Alpėse įsikūrusį miestą Ansi, kuriame galėjau užfiksuoti skirtingas atmosferas ir stulbinančius kraštovaizdžius.

Išties nekantravau išbandyti „Alpha 7S III“ galimybes, ypač 4K 120p viso kadro įrašymą. Naudoju „Alpha 7S III“ pastaruosius kelerius metus, ir jis dar niekada manęs nenuvylė, tačiau supratau, kad „Alpha 7S III“ paprasčiau ir efektyviau naudoti lauke dėl naujų jame įdiegtų funkcijų. Išskirčiau perdarytą meniu, kuriame lengviau naršyti, o AF realiuoju laiku funkcija yra neįtikėtinai efektyvi, todėl man nereikėjo naudoti fokuso sekimo sistemos. Atverčiamas ekranas su lietimo galimybe taip pat palengvino filmavimą ankštose erdvėse. Taip pat, nepaisant filmavimo visą dieną saulės šviesoje, nesusidūriau su perkaitimo problemomis, bei naudojau tik vieną bateriją per dieną – tai išties įspūdinga.

olivieris schmittas sony alfa 6400 vaizdo nustatymų pasirinkimas alfa fotoaparate naudojant jutiklinį ekraną

„Sony α6400“ + E PZ 18–105 mm f/4 G OSS | 1/200 sek. esant f/4,0, ISO 100

Man taip pat pasisekė, kad galėjau išbandyti naująjį 12–24 mm f/2,8 „G Master“ – turiu pasakyti, kad jis neįtikėtinas! Man buvo kilusi pagunda nufilmuoti visą filmą šiuo objektyvu, tačiau galiausiai naudojau savo 24 mm f/1,4 GM, 16–35 mm f/2,8 GM, 24–70 mm f/2,8 GM ir 70–200 mm f/2,8 GM. Tai man taip pat suteikė galimybę išbandyti 70–200 mm objektyvą su„Ronin S“ komplektu. Jis buvo sunkus, tačiau rezultatai – nepakartojami!

Norėčiau pasidalyti keliais patarimais, susijusiais su mano darbo procesu naudojant fotoaparatą: kaip visada, skyriau šiek tiek laiko nustatyti išankstines filmavimo nuostatas režimo ratuku. Manau kad tai sutaupo laiko ir leidžia nuosekliau fiksuoti skirtingose situacijose. Pavyzdžiui, sukonfigūruoju 3 išankstines filmavimo nuostatas viršutiniu ratuku. 1 režimas filmuojant 4K 25p, 2 režimas – 4K 100p (kadangi filmuoju PAL režimu) su naujuoju XAVC HS kodeku, galiausiai 3 režimas skirtas mano specialiam profiliui, skirtam nakčiai. Taip pat sukonfigūravau sparčiuosius mygtukus, kurie leidžia paprasčiau ir greičiau valdyti fotoaparatą.

olivieris schmittas sony alfa 6400 operatorius patikrina žmogaus, kuris ruošiasi nerti į baseiną, kadravimą

„Sony α6400“ + E PZ 18–105 mm f/4 G OSS | 1/320 sek. esant f/4,5, ISO 100

Kalbant apie patį filmavimą, daugelis kadrų buvo nufilmuota priešais šviesą, nes norėjau išbandyti jutiklio dinaminį diapazoną (vardinė vertė – daugiau nei 15 sustojimų) 4:2:2 10 bitų režimais. Supratau, kad man nereikia jaudintis dėl išpūstų šviesių sričių ar ekspozicijos skirtumų tarp vidaus ir išorės, nes šis fotoaparatas labai gerai susitvarko su šiais radikaliais šviesos pasikeitimais.

olivieris schmittas sony alfa 6400 operatorius patikrina poros, sėdinčios prie pusryčių stalo, kadravimą

„Sony α6400“ + E PZ 18–105 mm f/4 G OSS | 1/160 sek. esant f/4,0, ISO 100

Dirbti prie šio projekto buvo labai smagu ir tai puiki galimybė išbandyti šį naują fotoaparatą. Nesvarbu, kiek pažengę esate, apsupę save kitais kūrėjais, kursite geresnius projektus ir atrasite naujų galimybių. Pasinaudodamas šia proga, norėčiau padėkoti kiekvienam komandos nariui ir aktoriams, be kurių šis projektas niekada nebūtų išvydęs dienos šviesos. Kitas svarbus dalykas – filmavimo planavimas. Šis trumpametražis filmas pareikalavo daugiau nei mėnesio pasiruošimo ir organizavimo. Dirbant su tokio tipo projektais, planavimas visada užima daugiau laiko nei filmavimas. Pasitikėkite savimi ir savo galimybėmis sukurti nuostabų turinį!

olivieris schmittas sony alfa 6400 olivieris tikrina vaizdą išoriniame alfa fotoaparato, sumontuoto ant trikojo, ekrane

„Sony α6400“ + E PZ 18–105 mm f/4 G OSS | 1/500 sek. esant f/4,0, ISO 400

Atrinkti gaminiai
ILCE-7SM3
α7S III

ILCE-7SM3

SEL24F14GM
FE 24mm F1.4 GM

SEL24F14GM

SEL1224GM
FE 12–24 mm F2.8 GM

SEL1224GM

SEL1635GM
FE 16-35mm F2.8 GM

SEL1635GM

SEL2470GM
FE 24–70 mm F2.8 GM

SEL2470GM

SEL70200GM
FE 70–200 mm F2.8 GM OSS

SEL70200GM

Susiję straipsniai


x