Kodėl verta sukurti paskyrą?

Pasiūlymai ir akcijos
Gaukite naujausią informaciją apie mūsų naujienas ir pasiūlymus

Jūsų produktas
Gaukite užuominų, patarimų ir mokomųjų priemonių

„Sony“ pagalba
Atsisiųskite mūsų nemokamą mobiliąją klientų aptarnavimo programėlę

Sužinokite ir prisijunkite
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės diskusijos

Reikia pagalbos? Žr. dažnai užduodamus klausimus

Įsijunkite! Žiūrėkite video, kad sužinotumėte daugiau.

Atraskite „MySony“ paskyros privalumus. Lengvai raskite visą informaciją vienoje vietoje.

Get involved! Watch the video to find out more.
 

Susietos „Sony“ paslaugų paskyros

Pasiekite kelias „Sony“ grupės interneto paslaugas naudodami tokius pat prisijungimo duomenis susiedami savo paskyras.

Kodėl verta susieti paskyras?
  • Pasiekite kelias „Sony“ grupės paslaugas naudodami tuos pačius duomenis (el. pašto adresą ir slaptažodį)
  • Greitai ir lengvai atnaujinkite visas savo paskyras naudodami duomenis, sinchronizuotus su susieta paskyra
Kokias paskyras galite susieti?
    Galite susieti šių „Sony“ grupės internetinių paslaugų paskyras:

    „Sony Europe“ paslaugos
  • „MySony“
  • Bendruomenė

  • Kitų „Sony“ grupės įmonių paslaugos:
  • „Xperia Lounge“
  • „Xperia Store“
  • „Xperia Care“
  • „My Support“
  • SonyMobile.com
  • „MyAccount“
  • „Developer World“
  • „PlayStation™ Network“
    • „PlayStation™ Plus“
    • „PlayStation™ Video“
    • „PlayStation™ Music“
    • „PlayStation™ Now“
    • „PlayStation™ Vue“

    Paslaugos gali būti pasiekiamos ne visose šalyse / regionuose.

    Norint susieti paskyras, kiekvienoje iš jų užregistruoti el. pašto adresai turi būti vienodi.

    Bus sinchronizuoti pagrindiniai jūsų paskyrų duomenys

    Susietose paskyrose bus sinchronizuota ši
    informacija:

  • Prisijungimo ID (el. pašto adresas)
  • Slaptažodis
  • Gimimo data
  • Gyvenamoji šalis / regionas
  • Vardas
  • Lytis
  • Norima kalba
  • Adresas
  • Tel. Nr.
  • Saugos klausimas
  • Saugos atsakymas

  • Norint pakeisti paskyrų informaciją, reikia tai padaryti tik kartą, ir ji bus automatiškai atnaujinta visose susietose paskyrose
Kaip susieti esamas paskyras?
    Pirmą kartą prisijungus prie vienos iš nurodytų „Sony“ grupės paslaugų paskyrų, bus prašoma ją atnaujinti.
    Prieš atliekant atnaujinimą gali reikėti pateikti šiek tiek papildomos informacijos.

    Atnaujinus paskyrą ir prisijungus prie bet kurios kitos pirmiau nurodytos paslaugos paskyros, bus prašoma susieti abi paskyras (jei sutampa jų el. pašto adresas). Patikrinsime, ar pagrindiniai jūsų paskyrų duomenys sutampa. Jei ne, prieš susiejant paskyras bus prašoma pasirinkti dabartinius savo duomenis.
Kaip naudojantis sinchronizuotais prisijungimo duomenimis pasiekti kitą „Sony“ paslaugą?
    Jei turite atnaujintą paskyrą (arba kelias susietas paskyras), galite pasiekti visas pirmiau nurodytas „Sony“ grupės paslaugas naudodami vos vieną prisijungimo duomenų rinkinį.

    Prisijungus pirmą kartą, bus prašoma užpildyti trumpą paskyros registracijos formą. Pagrindiniai paskyros duomenys bus automatiškai gauti iš esamos atnaujintos paskyros (ar susietų paskyrų), todėl įvesti juos dar kartą nereikės. Registruojantis gali būti prašoma suteikti šiek tiek papildomos informacijos.

    Kai paskyros registracija bus baigta, galėsite peržiūrėti ir keisti pagrindinę savo paskyros informaciją.
Kuri „Sony“ grupės įmonė kontroliuoja mano susietas paskyras?
    „Sony“ grupės įmonė, valdanti kiekvieną jūsų pasiekiamą paslaugą, ir toliau kontroliuos tos paslaugos paskyrą (ir visus duomenis, surinktus jums naudojantis ta paskyra) pagal savo privatumo politiką. Paskyrų susiejimas to nepakeičia.

    Jei norite naudotis bet kokiomis paskyros asmeninių duomenų teisėmis (pvz., teise susipažinti), reikia kreiptis į atitinkamą „Sony“ grupės įmonę, valdančią tą paskyrą, naudojantis privatumo politikoje nurodytais duomenimis.