Praleisti ir pereiti prie turinio

EXTRA BASS™ serija

SRS-XB10/XB20/XB30/XB40, GTK-XB5

Galingų žemųjų tonų ir ryškių šviesų derinys

Muzikos festivaliai suburia žmones drauge pasigėrėti muzikos ir vaizdo magija, dunksintiems žemiesiems dažniams ir dinamiškam apšvietimui sukuriant kolektyvinės euforijos pojūtį. EXTRA BASS™ serija – tai naujoviškas požiūris į nešiojamuosius belaidžius garsiakalbius, suteikiantis galimybę išgyventi tokią patirtį namuose ir draugų būryje klausytis puikios muzikos.

Festivalio suteikiamus pojūčius atkartojantis sodrus ir dinamiškas garsas

Muzikos klausymasis nebėra tai, kuo žmonės užsiima pavieniui – kaip rodo didėjantis elektroninės šokių muzikos (EŠM) ir muzikos festivalių populiarumas, žmonėms įdomiau muzikos klausytis gyvai ir dalytis jos suteikiamais pojūčiais. Seriją EXTRA BASS sukūrėme norėdami suteikti žmonėms galimybę patirti tokių pojūčių ir neapsilankius tikrame gyvo garso renginyje. Siekdami perteikti visapusius muzikos teikiamus pojūčius, įprastą garsiakalbį, kurio funkcija tėra atkurti garsą, papildėme šviesomis ir pasirūpinome, kad jis būtų patvarus ir patogus nešiotis – taip sukūrėme daugiajutiminį belaidį garsiakalbį.

EXTRA BASS dalies vaizdas.

Žemuosius dažnius pabrėžianti forma ir puikus apšvietimas

Dizaino komanda turėjo rasti atsakymus į du esminius klausimus: kaip elektroninei šokių muzikai būdingus žemųjų dažnių garsus paversti vaizdine forma ir kaip pagaminti pakankamai patvarius gaminius, užtikrinančius unikalią muzikinę patirtį bet kokioje aplinkoje. Tyrinėdami galimus sprendimus, atradome „vientisą“ konfigūraciją, įkūnijančią žemuosius dažnius ir solidžią tvirtą išvaizdą. Be to, kad žemųjų dažnių garsams suteikia stipresnį vizualinį identitetą nei įprasti plokšti dėžutės formos garsiakalbiai, EXTRA BASS dizainas taip pat pasižymi suapvalintais kraštais, kurie konfigūraciją padaro dar patvaresnę. Vientisas dizainas sujungia galingus žemuosius dažnius ir patvarumą.

Apšvietimas aplink visą garsiakalbio įrenginio perimetrą dera su iš garsiakalbių sklindančiu garsu ir žemiesiems dažniams suteikia dar vieną vaizdinį matmenį. Vientisą formą sujungę su intelektualia apšvietimo technologija, sukūrėme dizainą, kuris EXTRA BASS suteikiamus pojūčius perkelia į dar aukštesnį lygį.

SONY EXTRA BASS apšvietimo nuotrauka.

Viskas, ko reikia, norint kartu mėgautis muzika

Takuma, vyriausiasis meno direktorius

Siekėme sutelkti visus muzikos festivalyje patiriamus pojūčius – garso, šviesos ir bendrumo – ir sukurti juos perteikti galintį garsiakalbį. Suderinę solidžią vientisą formą su apšvietimo technologija, gavome tai, ko ieškojome: garsiakalbį, atgaivinantį vakarėlius.

Suapvalintos formos funkcionalumas

Žinojome, kad kuriant vientisą konstrukciją, kuri pasižymėtų galingo žemųjų dažnių garso charakteristikomis ir būtų patogi nešiotis, reikės tobulų formų, medžiagų ir kitų tarpinių elementų. Norėdami sujungti skirtingas įvairių funkcijų dalis ir sukurti sudėtingą išbaigtą išvaizdą, dirbome su inžinieriais bandydami korpuso struktūros idėjas, kol pasirinkome optimalų sprendimą – glotnią suapvalintą formą. Kai turėjome pagrindinę formą, nusprendėme jai suteikti dvigubą apdailą: viršutinis paviršius dengtas lygia guma, kad išorė sudarytų lengvumo įspūdį ir būtų atspari įbrėžimams, o dėl nelygios apatinės dalies tekstūros gaminys atrodo tvirtesnis, jį patogiau suimti, todėl galima lengviau nešiotis ir naudoti skirtingose vietose. Dviejų atspalvių apdaila akcentuoja vientisą formą trupučiu kontrasto ir taip užbaigia funkcionalaus stiliaus dizainą.

Šoninis SONY SRS-XB20 vaizdas.
Priekinis SONY SRS-XB40 vaizdas.

Žemųjų dažnių vizualizacija per estetinius elementus

Dizaino komanda didelį dėmesį skyrė garsiakalbio įrenginiui, kuris ne tik buvo svarbiausias sodrių žemųjų dažnių garso komponentas, bet ir turėjo daryti vaizdinį poveikį. Norėdami tą elementą iškelti į dizaino pirmąjį planą, įrenginio kraštuose įrengėme vamzdinį apšvietimą ir suprojektavome groteles su atviromis skylutėmis – dėl šio ypatumo ne tik aiškiai sklinda garsas, bet ir pasikeitus akustiniam slėgiui, garsiakalbis vibruoja, taip vizualiais požymiais akcentuodamas žemųjų dažnių galią. Grotelės taip pat pasižymi išgaubtu kontūru, kuris demonstruoja akustinę galią, sklindančią iš garsiakalbio. „Galios“ koncepciją skelbia korpuso dizaino spalvos, o ryškios spalvos iš BOLD COLOR serijos garsui suteikia dar kitokį vaizdinį identitetą. Nuo viršaus iki apačios, tiek viduje, tiek išorėje dizainas reprezentuoja žemųjų dažnių suteikiamus pojūčius skirtingais akį traukiančiais būdais.

Patvarumas suteikia universalumo

Hibino, dizaino vadovas

Belaidžių garsiakalbių sistemų kaip fiksuotos interjero įrangos koncepcija blanksta – vis daugiau žmonių ieško kompaktiškų garsiakalbių, kuriuos galėtų nešiotis ir naudoti skirtingose vietose. Atsižvelgę į šį poreikį, nusprendėme sukurti patvarų ir mobilų produktą, tinkantį stovyklautojams, vakarėlių mėgėjams ir kitiems vartotojams, kuriems būtinas universalumas.

Apšvietimo būdai atkartoja festivalio aplinką

Elektroninės šokių muzikos pasaulyje apšvietimas yra būtina ritmo dalis. Norėdami atkartoti tikrą festivalio scenos šurmulį, sukūrėme spalvų schemą, atspindinčią maloniai garsią muzikos dinamiką. Vamzdinis apšvietimas, kurio spalvų fazės kinta nuo šaltos iki šiltos chromatiniam kontrastui išgauti, sinchronizuojamas su ritmu ir skleidžia pulsuojančią šviesų paletę – tai puikus elektroninės šokių muzikos žanrui būdingų aukštųjų ir žemųjų dažnių papildymas.

Tobulindami savo unikalią ritmo aptikimo technologiją, taip pat sukūrėme algoritmą, galintį nustatyti muzikos pokyčius matavimais realiuoju laiku. Rezultatas – prie kiekvienos dainos tono ir srauto laisvai prisitaikanti apšvietimo schema, kuri akcentuoja muziką išmaniosiomis apšvietimo funkcijomis. Įrenginys taip pat pagal ritmą skleidžia baltus blyksnius, tačiau ne tik vienoda nuolatine seka: pulsavimas greitėja ir lėtėja pagal tai, kaip daina vystoma, tad atkuriama tikros scenos apšvietimo dinamika.

Apšvietimas, galintis suteikti didžiulį stimulą

Fujiki, dizaineris

Kai apsilankote muzikos festivalyje, žemuosius dažnius ir apšvietimą jaučiate visu kūnu. Tas fizinis jaudulys buvo tai, ko siekėme. Ritmo aptikimas ir spalvų schemos akivaizdžiai buvo esminės apšvietimo dizaino dalys, tačiau taip pat žinojome, kaip svarbu padėti žmonėms iš bendros patirties gauti tikrą instinktyvų jaudulį.

Festivalio įspūdį perteikia intuityvi komunikacija

Joks gaminys negali pats savaime kalbėti apie save. Būtent todėl komunikacijos dizainas yra toks svarbus. Tai suprasdama dizaino komanda sukūrė EXTRA BASS serijos logotipą, apibūdinantį galingų žemųjų tonų teikiamus pojūčius ir atspindintį bendrą serijos koncepciją. EXTRA BASS pavadinimo tekstas yra dviejų skirtingų storių, žodis BASS parašytas sunkiu ir ryškiu stiliumi, siekiant pabrėžti gaminio žemųjų dažnių jėgą, o tankiai išdėstytos raidės simbolizuoja daug detalių apimantį dizainą. Grafikos fonas irgi vaidina svarbų vaidmenį – jo elementai išreiškia gyvos muzikos renginio pojūtį ir garsą, todėl grafika yra intuityvus ryšys tarp gaminio ir muzikos festivalio teikiamų pojūčių.

Pakuotės dizaineriai taip pat pasirūpino dinamišku gaminio įrėminimu, kad sukurtų įspūdingą, žemuosius tonus pabrėžiantį išdėstymą. Žemųjų tonų suteikiami pojūčiai ne tik sudaro gaminio koncepcijos pagrindą, bet ir lemia viso komunikacijos dizaino ypatybes.

Svarbiausia – žemieji dažniai

Matsuda, dizaineris

Pakuotė paprastai pirmiausia pabrėžia gaminio formą. Vis dėlto, kurdami EXTRA BASS serijos pakuotes, nusprendėme pabrėžti žemųjų dažnių sukeliamus pojūčius. Šia idėja paremta visa komunikacijos strategija.

EXTRA BASS serija – tai jaudinantis galingų žemųjų tonų ir išradingo, dinamiško apšvietimo derinys, pranokstantis tradicinę garso sistemos sampratą, kuriuo siekiama pabrėžti naują koncepciją – galimybę žmonėms mėgautis muzika didesnėmis grupėmis, kad ir kokioje vietoje jie būtų.

* Galimybė įsigyti gaminį įvairiuose regionuose ir šalyse gali skirtis.