Ši informacija taikoma šiems modeliams:

  • KDL-48WD655
  • KDL-48WD653
  • KDL-48WD650
  • KDL-40WD655
  • KDL-40WD653
  • KDL-40WD650
  • KDL-32WD605
  • KDL-32WD603
  • KDL-32WD600
  • KDL-49WD759
  • KDL-49WD758
  • KDL-49WD757
  • KDL-49WD756
  • KDL-49WD755
  • KDL-49WD754
  • KDL-49WD753
  • KDL-49WD752
  • KDL-49WD751
  • KDL-49WD750
  • KDL-43WD759
  • KDL-43WD758
  • KDL-43WD757
  • KDL-43WD756
  • KDL-43WD755
  • KDL-43WD754
  • KDL-43WD753
  • KDL-43WD752
  • KDL-43WD751
  • KDL-43WD750
  • KDL-32WD759
  • KDL-32WD758
  • KDL-32WD757
  • KDL-32WD756
  • KDL-32WD755
  • KDL-32WD754
  • KDL-32WD753
  • KDL-32WD752
  • KDL-32WD751
  • KDL-32WD750

Apie šį atsisiuntimą

Naujausios versijos privalumai ir patobulinimai

  • Išsprendžiama „Netflix“ atkūrimo problema, kai per pirmąsias kelias pasirinkto turinio sekundes būdavo parodomas klaidos pranešimas „Netflix Error tvq-pm-100 (5.2.102)“
    • Jei įdiegę šią programinę aparatinę įrangą problema išlieka, atkurkite gamyklinius nustatymus*:
      • Nuotolinio valdymo pulte paspauskite mygtuką „Home“.
      • Pereikite į „Settings“ (Nustatymai).
      • Pasirinkite „Customer Support“ (Klientų palaikymas) ir paspauskite OK.
      • Eikite žemyn ir pasirinkite „Factory Settings“ (Gamykliniai nustatymai), tada paspauskite OK.
      • Pasirodžius patvirtinimo klausimui, pasirinkite „Yes“ (Taip) ir paspauskite OK.
      *PASTABA. Atkūrus gamyklinius nustatymus bus ištrinti visi televizoriaus duomenys ir nustatymai.

Ankstesni privalumai ir patobulinimai

Šiame naujinyje yra šie privalumai ir patobulinimai.

  • Išsprendžiamos vaizdo įrašų atkūrimo problemos naudojantis „Netflix“
  • Pagerinamas „Wi-Fi“ ryšys
  • Pagerinamas teleteksto veikimas
  • Išsprendžiama miniatiūrų problema, kai naudojamasi „Photoshare“ programa
  • Išsprendžiamos ekrano klaviatūros problemos interneto naršyklės programoje
  • Išsprendžiama problema, kai televizorius negali prisijungti prie vietinio „Wi-Fi“ tinklo per 30 sek. (išjungus ir vėl įjungus maitinimą)
  • Išsprendžiama problema, kai atkūrimas trūkčioja leidžiant „.wav“ failus iš USB atmintinės
  • Išsprendžiama problema, kai televizoriaus programų sąraše po 100 pozicijos negalima pasirinkti programų, jei priimamas dviejų (ar daugiau) palydovų signalas
  • Išsprendžiama problema, dėl kurios „YouTube“ sąsajos kalba nesutampa su televizoriuje pasirinkta kalba
  • Išsprendžiamos lūpų judesių sinchronizavimo problemos žiūrint antžeminę ir kabelinę televiziją
  • Išsprendžiamos „Netflix“ atkūrimo problemos po „All4“ programos peržiūros
  • Išsprendžiama problema, kai „YouTube“ nuolat įkelinėja turinį į buferį žiūrint mokamą turinį
  • Išsprendžiama problema, kai DVB subtitrai nerodomi žiūrint antžeminės televizijos kanalus
  • Išsprendžiama problema, kai atlikus naujinimą neveikia „Wi-Fi“ ryšys
  • Išsprendžiama problema, kai pažiūrėjus MHEG kanalus negalima paleisti „YouTube“
  • Pridedamas vasaros laikas / vasaros laiko nustatymas (Turkijai ir Azerbaidžanui)
  • Pagerina bendrą televizoriaus veikimą
  • Išsprendžiama problema, kai vaizdo įrašo turinio iš „HbbTV“ negalima paleisti antrą kartą paspaudus mygtuką RETURN nuotolinio valdymo pulte
  • Išsprendžiama problema, kai palydovinių transliacijų EPG nerodoma įvykio informacija
  • Išsprendžiama problema, kai žiūrint tam tikrus DVB-T2 kanalus televizorius nuolat paleidžiamas iš naujo
  • Išsprendžiama problema, kai naudojant HDMI jungtis garsas „Dolby Digital 5.1“ palaikančiame išoriniame įrenginyje neatkuriamas
  • Išsprendžiama problema, kai naudojantis „Netflix“ negalimas „Dolby Digital 5.1“ garsas
  • Išsprendžiama problema, kai televizorius neranda tam tikrų DVB-T2 PLP1 paslaugų
  • Pagerinamas rodomas vaizdas „Netflix“ atkūrimo metu
  • Pagerinamas televizoriaus veikimas ir stabilumas priimant DVB-C signalą
  • Pagerinamas iššifravimas per CI+ po NETFLIX žiūrėjimo

Apribojimai

  • Skirta naudoti tik su gaminiais, kurie parduodami Europoje. Kai kurie modeliai parduodami ne visose šalyse.

Parengiamieji veiksmai

Patikrinkite programinės įrangos versiją

Jūsų programinė įranga jau atnaujinta. Jei nesate tikri, galite lengvai patikrinti programinės įrangos versiją. Vadovaukitės šiomis instrukcijomis.

  1. Įjunkite TV ir paspauskite nuotolinio valdymo pulto mygtuką [HOME] (Pradžios ekranas), kad būtų atidarytas pradžios meniu.
  2. Pereikite prie kategorijos [Settings] (Nustatymai) ir paspauskite [Enter].
  3. Pereikite prie kategorijos [Customer Support] (Klientų palaikymas) ir paspauskite [Enter].
  4. Modelis ir programinės įrangos versija bus rodoma viršutiniame dešiniajame ekrano kampe: „V8.219“ – jei versijos numeris yra „v8.219“ arba aukštesnis, naujausia programinė aparatinė įranga jau įdiegta.

Sistemos reikalavimai

Jums reikės

  • Kompiuterio, prijungto prie interneto
  • USB saugojimo įrenginio

Failo informacija

Failo pavadinimas

  • TV programinės aparatinės įrangos atnaujinimas į „v8.219“

Suglaudinto failo pavadinimas

  • sony_tvupdate_2016_8219_emf_auth.zip

Failo versija

  • 8.219

Failo dydis

  • 145 849 421 baitai

Išleidimo data

  • 03-07-2019

Atsisiųsti

Svarbi informacija

  • Atidžiai perskaitykite instrukcijas: jei to nepadarysite, TV gali nustoti reaguoti į komandas arba gali tekti jį taisyti.
  • Kol naujinama, TV neišjunkite, taip pat neatjunkite jo nuo maitinimo šaltinio.
  • Nespauskite jokių mygtukų, išskyrus tuos, kurie nurodyti instrukcijose.
  • Prieš naujindami programinę aparatinę įrangą sustabdykite visus įrašymo procesus. (Tik USB HDD įrašantys modeliai)

Kaip atsisiųsti naujinimo priemonę

Kad galėtumėte įdiegti naujinį, turite atsisiųsti jį iš interneto ir išsaugoti USB saugojimo įrenginyje.

  1. Atsisiųskite naujinio failą į kompiuterį.
    1. Šio puslapio viršuje spustelėkite mygtuką [Download], tada perskaitykite ir sutikite su sąlygomis.
    2. Puslapio apačioje spustelėkite mygtuką [Download] ir atsisiųskite naujinio failą į kompiuterį.
  2. Patikrinkite atsisiųsto failo pavadinimą ir dydį.
    1. Eikite į katalogą, į kurį atsisiuntėte failą.
    2. Patikrinkite, ar „sony_tvupdate_2016_8219_emf_auth.zip“ failo dydis yra „145 849 421“ baitai.
      PASTABA. „Windows“ naudojančių kompiuterių Ypatybių ekrane patikrinkite „Dydį“, o ne „Diske užimama vieta“.
  3. Išskleiskite atsisiųstą failą.
    Išskleidę atsisiųstą failą rasite aplanką „sony_dtv02B30B06B3B6_00100100“.
  4. Prijunkite USB saugojimo įrenginį prie kompiuterio.
  5. Nukopijuokite arba nuvilkite šį „sony_dtv02B30B06B3B6_00100100“ failą į USB įrenginio šakninį katalogą.
    PASTABA. „Šakninis katalogas“ yra pirmas arba svarbiausias įrenginio katalogas, kuriame yra visi kiti aplankai.
  6. Atjunkite USB saugojimo įrenginį nuo kompiuterio ir pereikite prie kito skyriaus.

Install

1 veiksmas. Įdiekite naujinį

Atsisiuntę naujinimo failą ir paruošę USB įrenginį galite įdiegti jį į savo TV. Šis procesas gali trukti 15–30 min., o kol bus diegiama, TV bus išjungtas ir tik vėliau įjungtas. Atlikite toliau nurodytus veiksmus.

  1. Įjunkite TV.
  2. Įsitikinkite, kad prie TV nėra prijungtų kitų USB įrenginių.
  3. USB saugojimo įrenginį, kuriame yra aplankas „sony_dtv02B30B06B3B6_00100100“, prijunkite prie TV USB lizdo.
    PASTABA. Galite naudoti bet kurį USB lizdą, jei TV yra daugiau nei vienas USB lizdas.
  4. Nuotolinio valdymo pulte paspauskite [HOME] (Pradžios ekranas), kad būtų atidarytas PRADŽIOS meniu.
  5. Pereikite prie kategorijos [Settings] (Nustatymai) ir pasirinkdami paspauskite [Enter].
  6. Pereikite ir pasirinkite [Customer Support] (Klientų palaikymas).
  7. Pereikite ir pasirinkite [Software Update] (Programinės įrangos naujinys), tada pasirinkite [USB].
  8. TV ekrane bus pateikta įvairių pranešimų. Vykdykite ekrane pateiktas instrukcijas.
  9. Prasidės naujinimas ir priekiniame TV skydelyje ims mirksėti oranžinis indikatorius.
    ĮSPĖJIMAS. Diegiant programinę įrangą negalima:
    • Atjungti USB įrenginio
    • Išjungti TV
    • Atjungti TV nuo maitinimo šaltinio
  10. TV ekrane pasirodžius pranešimui „Programinės aparatinės įrangos atnaujinimas baigtas“ televizorius išsijungs ir įsijungs iš naujo, kad naujinimas būtų baigtas. Neatjunkite USB įrenginio ir neišjunkite TV komplekto.
  11. Po to, kai TV įsijungs, ištraukite USB saugojimo įrenginį iš USB lizdo.

2 veiksmas. Patikrinkite, ar pavyko atnaujinti

Patikrinkite esamą programinės įrangos versiją ir įsitikinkite, kad naujinys sėkmingai įdiegtas.

  • Jei naudojama „v8.219“ arba naujesnė versija, programinės įrangos naujinimas pavyko.
  • Jei naudojama ne „v8.219“ ir ne naujesnė versija, atsisiųskite ir įdiekite naujinį dar kartą.

Klausimai ir atsakymai

Galima problema naujinant

Reikia daugiau informacijos? Peržiūrėkite DUK apie programinės įrangos atnaujinimą internetu:

  • Ar atnaujinus mano asmeniniai nustatymai bus pašalinti?
    Ne, visi jūsų asmeniniai nustatymai bus išsaugoti.

  • Ar galiu įdiegti senesnę programinės įrangos versiją?
    Ne. Siekiant užtikrinti optimalų TV veikimą, senesnės programinės įrangos versijos įdiegti negalima: Naujausioje programinės įrangos versijoje yra visų ankstesnių versijų privalumai ir patobulinimai.

  • Ar normalu, kad atnaujinant TV išsijungia?
    Normalu, kad atnaujinant TV pasileidžia iš naujo. Diegiant naują programinę aparatinę įrangą TV pasileisti iš naujo reikia daugiau laiko.

Ką daryti, jei atnaujinant TV programinę aparatinę įrangą internetu iškyla problemų

Jei TV ekrane rodomas pranešimas „Naujinant programinę įrangą įvyko klaida“ arba „Negalima atnaujinti programinės įrangos naudojant šį USB įrenginį“, sprendimo ieškokite atlikdami toliau nurodytas procedūras:

  1. Įsitinkite, kad jūsų USB saugojimo įrenginys veikia tinkamai. Jei jis veikia tinkamai, pabandykite iš naujo atsisiųsti naujinio failą.
  2. Išjunkite TV spustelėdami TV mygtuką [POWER].
  3. Dar kartą paspauskite mygtuką [POWER] ir dar kartą atlikite diegimo procesą.

Jei TV priekinio skydelio ekrane rodomas pranešimas „Naujesnės TV programinės įrangos versijos nerasta“, TV jau įdiegta naujausia programinės įrangos versija ir jos naujinti nereikia.

Daugiau DUK apie trikčių šalinimą rasite „Sony“ pagalbos svetainėje skyriuje „Klausimai ir atsakymai“.