Straipsnio ID : 00246902 / Pastarąjį kartą koreguota : 18/06/2020

Įspėjimas apie kai kurioms SF-M serijos, SF-M serijos TOUGH specifikacijos ir SF-G serijos TOUGH specifikacijos SD atminties kortelėms taikomą pakeitimo programą

    Dėkojame, kad domitės „Sony“ gaminiais.

    Nustatėme, kad yra problemų su kai kuriomis SF-M serijos, SF-M serijos TOUGH specifikacijos ir SF-G serijos TOUGH specifikacijos SD atminties kortelėmis.

    VSC režimo duomenų problema

    Kai naudojamas su VSC (angl. Video Speed Class) režimu suderinamas fotoaparatas*, kortelėje įrašyti duomenys gali būti pažeisti arba įrašymas gali būti neoptimalus.

    * Su VSC režimu suderinami fotoaparatai su V60 / V90 kortelėmis.

    Siekdami išspręsti šią problemą, atitinkamoms SD atminties kortelėms taikome nemokamą pakeitimo programą.

    Susiję modeliai

    Identifikuokite kortelę žiūrėdami į kortelės priekyje nurodytą modelio numerį, kuris čia apibrėžtas raudonai.
     

    SF-M serija

    Pastaba! Programa taikoma, jei korteles priekyje matote „V60“, „R:277MB/s“ ir „W:150MB/s“.

    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256


    SF-M serijos TOUGH specifikacija

    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T


    SF-G serijos TOUGH specifikacija

    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T

     

    Kaip patikrinti, ar yra problemų su kortele

    SF-M serija

    1. Patikrinkite, ar turite kortelę, kuriai tai taikoma. SF-M serijos kortelę atpažinsite pagal priekinėje dalyje esantį spaudinį V60, R:277MB/s ir W:150MB/s.
    2. Patikrinkite kortelės nugarėlę ir pažiūrėkite, ar apatiniame kairiajame kampe yra žvaigždutė / asteriskas (*).
      1. Jei TAIP, jūsų kortelė šios problemos neturi.
      2. Jei NE, jūsų kortelė turi šią problemą.

    Yra problemų su kortele

    Yra problemų su kortele

    Nėra problemų su kortele

     

    SF-M serijos TOUGH specifikacija

    1. Patikrinkite kortelės nugarėlę ir pažiūrėkite, ar apatiniame kairiajame kampe yra žvaigždutė / asteriskas (*).
      1. Jei TAIP, jūsų kortelė šios problemos neturi.
      2. Jei NE, jūsų kortelė turi šią problemą.

    Yra problemų su kortele

    Nėra problemų su kortele

     

    SF-G serijos TOUGH specifikacija

    Yra du būdai, kuriais galima sužinoti, ar kortelė turi šią problemą.

    1. Patikrinkite kortelės nugarėlę ir pažiūrėkite, ar apatiniame kairiajame kampe yra žvaigždutė / asteriskas (*).

    a. Jei TAIP, jūsų kortelė šios problemos neturi.
    b. Jei NE, atlikite toliau nurodytus veiksmus.

    2. Patikrinkite kortelės nugarėlę ir pažiūrėkite, ar iš raidžių ir skaičių sudarytas kodas prasideda raidėmis TV arba TR.

    a. Jei iš raidžių ir skaičių sudarytas kodas prasideda raidėmis TR, jūsų kortelė šios problemos neturi.
    b. Jei iš raidžių ir skaičių sudarytas kodas prasideda raidėmis TV, jūsų kortelė turi šią problemą.

    Yra problemų su kortele

    Nėra problemų su kortele

    Nėra problemų su kortele

     

    Problemų turinčias SD atminties korteles nemokamai keisime nuo 2020 m. birželio 18 d. iki 2022 m. kovo 31 d.

    Šia forma galite paprašyti pasikeisti SD kortelę.

    SVARBU. Mes negalime perkelti paveiktos SD atminties kortelės turinio į pakaitinę kortelę. Prieš išsiųsdami kortelę pakeisti, sukurkite atsarginę savo turinio kopiją kompiuteryje arba kitame atminties įrenginyje.

    *Dėl COVID-19 susidariusi situacija gali turėti įtakos mūsų paslaugoms. Mes stengiamės sumažinti poveikį, tačiau galimi vėlavimai. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų ir tikimės jūsų supratimo šiuo sudėtingu laikotarpiu.