Straipsnio ID : 00198738 / Pastarąjį kartą koreguota : 27/06/2019

Negalite naudotis programomis, naujiniais ar tinklo paslaugomis savajame „Bravia“ televizoriuje? – 2018 m. gegužės 17 d.

    Nuo 2018 m. gegužės 21 d. labai nedideliame „Bravia“ televizorių kiekyje gali būti nepasiekiamos programos, naujiniai ir kitos tinklo paslaugos. Tai nutinka dėl talpykloje saugomos informacijos*, kuri atnaujinus „Bravia“ serverį lieka jūsų įrenginiuose – paprastai interneto kelvedyje.

    Jei nematote jokių tinklo paslaugų ar programų piktogramų arba negalite pasiekti programų ir kitų tinklo paslaugų savo televizoriuje, pabandykite atlikti toliau nurodytus veiksmus.

    • Atjunkite ir po minutės vėl prijunkite televizoriaus ir interneto kelvedžio maitinimo laidus.


    Kad televizorius veiktų sklandžiai, rekomenduojame įrenginyje įdiegti naujausią programinę įrangą. 


    Jei atlikę anksčiau nurodytus veiksmus vis tiek negalite naudotis programinės ar kitomis tinklo paslaugomis, susisiekite su mumis.

    Atsiprašome už sukeltus nepatogumus.


    *Talpykloje saugoma informacija gali būti interneto, IPT ir kelvedžio / namų tinklo duomenys.