Straipsnio ID : 00187140 / Pastarąjį kartą koreguota : 29/10/2018

Skaitmeninio vaizdo apdorojimo prietaisų akcijos pinigų grąžinimas

Susiję gaminiai ir šio straipsnio kategorijos

 

Pinigų grąžinimas už „Sony“ skaitmeninę vaizdo techniką

 

1.      Kaip galiu dalyvauti akcijoje?

 

1 žingsnis

Norėdami susigrąžinti pinigus, įsigykite vieną šių modelių iš akcijoje dalyvaujančių pardavėjų sąrašo nuo 2018 m. lapkričio 1 d. iki  2019 m. sausio 31 d. (imtinai)

 

2 žingsnis

 Norėdami užsiregistruoti, apsilankykite akcijai skirtoje interneto svetainėje ir spustelėkite mygtuką „Prašymas“. Prašymai turi būti pateikti internetu ir ne vėliau nei per 14 dienų, priešingu atveju jie nebus nagrinėjami.
Pastaba: Prašymus dėl pinigų grąžinimo galima pateikti
nuo 2018 m. lapkričio 15 d. iki 2019 m. kovo 31 d. vidurnakčio.  

 

3 žingsnis

Prisijunkite arba susikurkite „Mano Sony“ paskyrą ir užpildykite akcijai skirtą formą, pateikdami šią informaciją:
 

·         Informacija apie įsigytą produktą: modelis, serijos numeris, pirkimo data ir pardavėjas.

·         Jūsų asmeniniai duomenys: vardas, el. pašto adresas, pašto adresas, banko duomenys ir telefono numeris.

·         Produkto įsigijimo įrodymai

·         Nuotrauka, kurioje matytųsi produkto serijos numeris  


Pateikę šią informaciją, spustelėkite mygtuką „Pateikti“.

 

4 žingsnis

Pateikę formą, būsite nukreipti į patvirtinimo puslapį ir registracijos patvirtinimas bus išsiųstas jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu. Jūsų registracijos kodas yra 8 skaitmenų numeris, kuris bus nurodytas teminėje elektroninio pašto eilutėje. Jei norėsite pateikti klausimų, susijusių su vykdoma akcija, naudokite šį 8 skaitmenų kodą, kaip nuorodos numerį.

 

5 žingsnis

Jei jūsų prašymas atitinka akcijos sąlygas, pinigai už įsigytą prekę bus grąžinti per 28 dienas nuo prašymo patvirtinimo. Jei norite patikrinti prašymo grąžinti pinigus statusą, akcijos pagrindiniame puslapyje, spustelėkite nuorodą „tikrinti prašymo statusą“. 

 

 

2.      Kodėl turiu pateikti produkto pirkimo įrodymus?
Mums reikia pirkimo įrodymo, kad patikrintume, ar jūsų prašymas atitinka akcijos sąlygas.
 

3.      Kodėl turiu pateikti modelio pavadinimą ir serijos numerį?
Kad būtų sutrumpintas dokumentų pildymo laikas, nes mes patys pagal serijos numerį patikrinsime jūsų tinkamumą dalyvauti skatinimo programoje.

 

4.      Svetainėje nurodoma, kad mano serijos numeris – neatpažintas, kodėl?
Patikrinkite, ar teisingai įvedėte serijos numerį. Jei esate tikri, kad informacija yra teisinga, jūsų įsigytas modelis gali nebūti įtrauktas į šią akciją.

 

5.      Gavau pranešimą, kad mano prašymas yra nebaigtas pildyti. Ką turėčiau daryti?
Prašome kuo greičiau pateikti pranešime nurodytą informaciją, kad galėtume patvirtinti jūsų dalyvavimą akcijoje. Jei nesulauksime jūsų atsakymo per 10 dienų, negalime garantuoti, kad atgausite savo pinigus.

 

6.      Produktą įsigijau Lietuvoje; tačiau Lietuvoje neturiu banko sąskaitos. Ar vis dar galiu dalyvauti pinigų grąžinimo akcijoje?
Deja, akcijoje gali dalyvauti tik tie fiziniai asmenys, kurie turi Lietuvoje veikiančią banko sąskaitą. Ši akcija taikoma tik tiems produktams, kuriuos „Sony“ tiekia ir platina Lietuvos teritorijoje. Patvirtinti pinigų grąžinimo mokėjimai bus vykdomi banko pavedimu į Lietuvos teritorijoje įsikūrusios finansų įstaigos sąskaitas.

 

7.      Aš nusiunčiau produkto pirkimo įrodymus (ir kitus dokumentus) vietinio mažmenininko pateiktu pašto adresu. Tačiau jokio atsakymo nesulaukiau.
Deja, paštu siunčiami reikalavimai nedalyvauja akcijoje.
 Prisijunkite arba užsiregistruokite internetu ir pateikite reikiamą informaciją (žr. 3 žingsnį).

 

8.      Pateikiau prašymą grąžinti pinigus už tris (3) produktus, bet turiu teisę susigrąžinti pinigus tik už vieną (1) produktą. Kodėl negaliu gauti pinigų už likusius produktus?
Tokiu atveju, kiekvienas toks prašymas turi būti pateiktas atskirai mūsų svetainėje. Kai bus patvirtintas Jūsų ankstesnis prašymas grąžinti pinigus, turėsite galimybę pateikti naują prašymą. Jei norite pateikti prašymą dėl kito produkto, spustelėkite mygtuką „Prašymas dar vienam produktui“.

           PASTABA: Vienas klientas (fizinis asmuo) gali pateikti ne daugiau kaip tris (3) prašymus (vienam produktui gali būti pateiktas tik vienas prašymas).

Jei kyla klausimų, susijusių su pinigų grąžinimo prašymu, maloniai prašome su mumis susisiekti.