„Xperia™“: aplinkai draugiškos pakuotės iniciatyvos

Gaminių pasiekiamumas priklauso nuo regiono.

Siekis atsisakyti visų plastikinių pakuočių ir žengti dar vieną žingsnį pirmyn

2021 m. balandžio mėn. pradžioje pradėtas „Green Management 2025“ (GM2025) yra vidutinės trukmės laikotarpio aplinkosauginių tikslų, sudarančių „Sony“ kelio link nulio (angl. „Sony's Road to Zero“) planą, rinkinys. Pagal GM2025 palaipsniui mažinamas nešiojamų gaminių pakuotėms naudojamas plastiko kiekis, siekiant visiškai jo nebenaudoti.

„Xperia“ iniciatyvos, tausojančios aplinką

Žiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte, kaip „Xperia“ įgyvendina aplinkosaugos iniciatyvas.

Prašome sutikti su „Youtube“ slapukais, kad galėtumėte žiūrėti šį vaizdo įrašą

Toliau nurodykite savo slapukų nuostatas ir įsitikinkite, kad įjungėte „Youtube“ slapuką skiltyje „Funkciniai slapukai“.

Tobulėjančios pakuotės

Siekis atsisakyti plastikinių pakuočių

Individualioms pakuotėms, įskaitant gaminių dėžutes ir dėklus, dabar naudojamas mūsų originalus medžiagų mišinys.

3 „Sony“ originalaus medžiagų mišinio sudedamųjų dalių: bambuko, cukranendrių ir perdirbto popieriaus atvaizdas
Kas yra „Sony“ originalus medžiagų mišinys?

Originalus medžiagų mišinys yra „Sony“ sukurta popieriaus medžiaga, gaminama iš trumpo augimo ciklo augalų ir perdirbto popieriaus. Ši medžiaga tinka įvairiausioms pakuotėms.

Išorinių dėžučių plastiko mažinimas

Gaminio apsaugos ir pakuotės funkcionalumo išsaugojimas

[1] Plastikas → popierius    [2] Šalinami plastikiniai dėklai 

Misija – atsisakyti plastikinių pakuočių

Shinji Kitazawa

Pakuočių dizaino inžinierius
„Sony Corporation“ 
Produktų technologijų centras

Pakuočių dizaino inžinieriaus Shinji Kitazawa portretas

Iš savo pakuočių sėkmingai pašalinome plastiką. Popierinė pakuotė skirta dviem tikslams: pirma, ji leidžia mums naudoti esamas medžiagas, išlaikant jų funkcionalumą, ir, antra, sumažina šalinimo ar perdirbimo naštą, nes tai yra viena popierinė medžiaga. 

Džiaugiamės, kad mums pavyko iš savo pakuočių pašalinti plastiką. Tačiau, kadangi pakuotės forma išliko nepakitusi, nors medžiagos pasikeitė, buvo sunku vizualiai pastebėti skirtumą tiesiog laikant pakuotę. Todėl skyrėme daug laiko ir pastangų, kad surinktume informaciją ir rastume geresnį būdą, kaip veiksmingai perteikti šią aplinkosauginę informaciją klientams. 

Šio proceso metu „Sony“ originalus medžiagų mišinys (angl. OBM) atliko pagrindinį vaidmenį intuityviai perteikiant mūsų žinutę. Ši medžiaga, pasižyminti pagrindinėmis popieriaus savybėmis, buvo kruopščiai pagaminta iš atidžiai atrinktų medžiagų, išlaikant natūralią tekstūrą be jokių papildomų dažiklių. Pasinaudoję unikaliomis „Sony“ originalaus medžiagų mišinio savybėmis, sukūrėme naują dizaino koncepciją: „pakuotė, kurią galima pamatyti, paliesti ir kuri perduoda mūsų žinutę“, ir pristatėme naują išorinę formą, kuri yra minkšta ir natūrali. 

OBM pakuotė tapo mūsų komunikacijos pagrindu, nes įkūnija mūsų viziją puoselėti ateitį, kurioje klientai kartu su mumis galėtų aktyviai rūpintis aplinka.

SUSIJĘ GAMINIAI