SONY INTERVIU SU ATLIKĖJAIS

Čiomaras Šikura (Chiyomaru Shikura)

Klasikinių žaidimų „Fire Pro Wrestling“, „Clock Tower“ ir kt. muzikos prodiuseris, populiarios grupės „Akihabara“ prodiuseris ir animuotųjų dainų kūrėjas.

Muzikos pramonės ateitis

Čiomaras – talentinga muzikinio pasaulio figūra. Jis – vaizdo žaidimų muzikos prodiuseris, populiariosios muzikos grupės prodiuseris, įmonės vadovas ir net dainų autorius. Mes kalbamės su juo apie tai, kaip didelės raiškos garso technologija paveiks muzikos pramonės ateitį.

Interviu planas / Jokei Takuči (Yohei Takeuchi) nuotrauka

Kl. Esate susipažinęs su įvairiais garso technologijų aspektais ir skaitote profesionalias paskaitas apie skaitmeninį suglaudinimą. Ką manote apie didelės raiškos garsą kaip šaltinį?

Ats. Prisimenu, kai pirmą kartą išgirdau didelės raiškos garsą. Tada jo dar nebuvo galima klausytis per „Walkman®“ ir aš maniau, kad jis puikiai tiks specialioms progoms. Dabar manau, kad jis turi būti naudojamas plačiau, ypač kuriant. Tai visai kitoks garsas nei tas, kurį girdite sklindant iš CD.

Kl. Kodėl taip nuostabu klausytis didelės raiškos garso?

Ats. Nuostabu tai, kad jūs tarsi jaučiate atlikėjo kvėpavimą. Jūs jaučiatės taip, tarsi būtumėte kartu studijoje.

Kl. Šiuo metu dirbate su balso aktoriais ir „Stand Up! Project“ ženklu. Ar balsas jums yra svarbus?

Ats. Žinoma. Mūsų įmonė leidžia jaunoms mergaitėms skirtus CD. Mes naudojame galvos formos mikrofonus ir jais atkuriame visą garsą. Galima greitai išmokti atpažinti, kas kalba ir iš kurios pusės. Naudojant didelę raišką garsas skamba puikiai.

Kl. Ko žmonės tikisi iš muzikos šiame naujame didelės raiškos amžiuje?

Ats. Ko išties nori ir ką pirktų klausytojai – muzika, kurią išgirdus norisi ją turėti. Kai klausotės muzikos per gražų didelės raiškos grotuvą, ji skamba daug geriau ir jūs norite ją įsigyti ir turėti.

Kl. Kaip, jūsų manymu, didelės raiškos garsas gali paveikti jūsų plačią muzikinę veiklą?

Ats. Jei didelės raiškos garsas nuolatos bus tobulinamas, reikės galinčių kurti autentišką naują garsą. Be to, norėčiau panaudoti didelės raiškos garso technologiją klasikos šedevrams interpretuoti.

Martis Fridmanas (Marty Friedman)

Nuo pagrindinio gitaristo sunkiojo metalo grupėje „Megadeath“ iki atsidavusio JPOP aistruolio. Pasiklausykite Marčio istorijos ir sužinokite, ką jis mano apie didelės raiškos garso technologiją.

Tiksliai taip, kaip norėjo atlikėjai

Klausydamiesi didelės raiškos garso mėgausitės studijos garso kokybę atitinkančiais subtiliais niuansais. Klausantis muzikos svarbi kiekviena detalė: pradedant signalu ir baigiant garsiakalbiais, o tokios pažangios technologijos kaip skaitmeninio konvertavimo į didesnę raišką technologija padeda sukurti išskirtinius klausymosi pojūčius.