Alpha Universe Story Detail

Pagrindiniai veikėjai

Christophe Brachet

„Reklaminių filmų kadrų fotografijoje gausu daug suvaržymų, – pasakoja kino aikštelės fotografas Christophe Brachet, – kad padaryčiau reikiamų nuotraukų, turiu vaikščioti it katė. Negaliu sąveikauti su tuo, kas vyksta aikštelėje, bendrauti su priešais fotoaparatą ar už jo esančiais žmonėmis. Turiu būti pamirštas, nematomas. Mano profesijos moto – diskretiškumas!“

Christophe Brachet „Sony Alpha 9“ senoviniu kostiumu apsirengusi moteris stovi aguonų pievoje

© Christophe Brachet | „Sony α9“ ir FE 70–300 mm f/4,5–5,6 G OSS | 1/800 s, esant f/5,6, ISO 50

Pasak Christophe, anksčiau darbas filmavimo aikštelėje buvo sudėtingesnis, tačiau viską pakeitė jo „Sony Alpha“ įranga.

„Mano darbe, – pasakoja jis, – didžioji revoliucija buvo tylus sisteminių fotoaparatų, tokių kaip „Sony α9“, „α7R III“ ir „α7 III“, kuriuos dabar naudoju, užraktas.“ Anksčiau, prisimena jis, „dauguma nuotraukų filmavimo aikštelėje buvo daromos naudojant modifikuotus povandeninius gaubtus, kurie izoliuodavo užrakto garsą, nes fotografuoti filmavimo metu reikia visiškai tyliai, antraip filme girdėsis garsas.“

Christophe Brachet „Sony Alpha 7RII“ senoviniais kostiumais apsirengusių prancūzų aktorių grupė pozuoja prieš fotoaparatą

© Christophe Brachet | „Sony α7R II“ ir FE 24–70 mm f/2,8 GM | 1/125 s, esant f/5,6, ISO 1000

10 metų fotografu filmavimo aikštelėje dirbusio Christophe naujausios nuotraukos nukėlė jį į kostiuminių dramų ir komedijų, įskaitant filmą „Jaunikis ant balto žirgo“, pasaulį. Šis projektas fotografui ir jo fotoaparatui suteikė naujų iššūkių ir galimybių.

„Į šį projektą įsitraukiau per režisierių Laurent Tirard, be to, tai buvo pirmas kartas, kai dirbau su aktore Mélanie Laurent. Jų ir likusių komandos narių dėka tai buvo tikras malonumas. Tačiau žinoma, šių filmų kostiumai ir vietos fotografui yra turtinga ir įdomi tema.“

Christophe Brachet „Sony Alpha 9“ jean dujardin ir melanie laurent juokiasi filmavimo pertraukos metu

© Christophe Brachet | „Sony α9“ ir 85 mm f/1,8 | 1/500 s, esant f/2,8, ISO 100

„Filmas „Jaunikis ant balto žirgo“, – teigia Christophe, – buvo tikras iššūkis, nes tai – farsas, vadinasi, aktoriai ekrane niekada nesijuokia. Tačiau turėjau padaryti nuotraukų, kuriose jie juoktųsi, nes jos reikalingos filmo reklamai – žmonės turi iš karto suprasti, kad tai komedija. Tad užkulisiuose ir aikštelėje turėjau būti labai budrus, kad užfiksuočiau šias akimirkas.“ Tai įgyvendinti Christophe padėjo labai didelis „α9“ fokusavimo ir fotografavimo greitis.

Christophe Brachet „Sony Alpha 9“ senoviniu kostiumu apsirengęs jean dujardin joja ant žirgo

© Christophe Brachet | „Sony α9“ ir 85 mm f/1,8 | 1/6400 s, esant f/2,2, ISO 50

Kitos svarbios akimirkos, kurias užfiksavo Christophe, buvo į ežerą krentanti aktorė ir ant žirgo jojantis kareivis. „Šioms dviem nuotraukoms, – aiškina Christophe, – naudojau „α9“ režimą „burst“, kuriuo per sekundę padaroma 20 kadrų.“ Taip jis galėjo išsirinkti tobulą nuotrauką – pačią geriausią akimirką.

„Fotografuodamas tokiu būdu nebijau, kad neužfiksuosiu subjekto, nes „α9“ fokusuoja taip tiksliai, kad subjekto sekimas yra visiškai patikimas, – sako jis, – kadrų greitis ir fokusavimas man leidžia tiesiog susitelkti į subjektą.“

Christophe Brachet „Sony Alpha 7RII“ šalia pašto karietos stovintis skarmalais apsirengęs prancūzų aktorius laiko maišą

© Christophe Brachet | „Sony α7R II“ ir 85 mm f/1,8 | 1/3200 s, esant f/1,8, ISO 100

Be „gyvų“ nuotraukų, kuriomis turi pasirūpinti filmavimo aikštelės fotografas, jis turi padaryti ir reklaminių kadrų bei užkulisinių nuotraukų, kurioms Christophe naudoja savo „α7R II“.

„Mano nuotraukos naudojamos filmų reklamai ir plakatams, – teigia jis, – tad nors aktoriaus Jean Dujardin nuotrauką padariau filmavimo metu, ja norėjau užfiksuoti dekoracijų meistro sukurtą realizmą.“

Christophe dažnai prašoma padaryti pozuojamų nuotraukų, kuriose detaliai parodomi aktoriai ir dekoracijos. Tokiems darbams jis kliaunasi didele „α7R II“ jutiklio raiška: „filmą kuria daug menininkų, tad nuotraukose noriu užfiksuoti visų jų darbą“, – sako jis.

Christophe Brachet „Sony Alpha 7RII“ jean dujardin ir melanie laurent juokiasi, kol operatorius ruošiasi naujam kadrui

© Christophe Brachet | „Sony α7R II“ ir 85 mm f/1,8 | 1/1600 s, esant f/1,8, ISO 100

Įvairios aplinkos ir situacijos reiškia, kad Christophe, jo fotoaparatai ir objektyvai turi tokiu pačiu tikslumu reaguoti į įvairiausias situacijas. Pavyzdžiui, darbas su filmavimo aikštelės apšvietimu gali pareikalauti daug jėgų. „Apšvietimą reguliuoja vyriausiasis operatorius, – pasakoja jis, – tad turiu dirbti kartu su juo ir savo nuotraukose užfiksuoti jo sukurtą atmosferą.“ Laimei, Christophe nekyla problemų fotografuojant silpnai apšviestas scenas, nes „Sony“ jutikliai pasižymi dideliu jautrumu ir triukšmo kontrole, esant labai aukštam ISO.

Christophe Brachet „Sony Alpha 9“ formaliais kostiumais apsirengę jean dujardin ir melanie laurent priešais žvakes

© Christophe Brachet | „Sony α9“ ir 85 mm f/1,8 | 1/125 s, esant f/1,8, ISO 1250

Norėdamas geriausiai išnaudoti šviesą, jis dirba su greitais fiksuoto ir kintamo židinio nuotolio „Sony“ serijos „G Master“ objektyvais, įskaitant 24 mm f/1,4 GM, „Zeiss Batis“ 85 mm f/1,8, „Sony Zeiss“ 55 mm f/1,8 ir 24–70 mm f/2,8 GM.

Tokiems fotografams kaip Christophe objektyvų pasirinkimas didėja: „Noriu išbandyti naują 135 mm f/1,8 GM, – šypsosi jis ir priduria: – labiau mėgstu fiksuoto židinio nuotolio objektyvus, nes fotografuofamas tyrinėju aplinką ir judu – „Sony“ fotoaparatai man padeda tai įgyvendinti.“

Atrinkti gaminiai

ILCE-7RM2

α7R II su galinio apšvietimo viso kadro vaizdo jutikliu

ILCE-7RM2

ILCE-9

α9 su viso kadro sluoksniuotuoju CMOS jutikliu

ILCE-9

SEL2470GM

FE 24–70 mm F2.8 GM

SEL2470GM

SEL70300G

FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

SEL70300G

Susiję straipsniai

Christophe Brachet
„Alpha Universe“

Christophe Brachet

Prancūzija

„α7S man patinka tuo, kad yra mažas ir nepastebimas, todėl galiu užfiksuoti natūralias akimirkas...“

Peržiūrėti profilį


x