„Alpha Universe“ istorijos detalės

Kaip aš fotografuoju | Paversti miestą
į fotografo žaidimų aikštelę

Bertrand Bernager

Man labai pasisekė, kad galėjau augti ir mokytis fotografuoti Paryžiaus gatvėse. Didieji miestai yra fantastiškos vietos gatvės fotografijai, nes čia vyksta tiek daug, yra tiek daug įvairių tipų pastatų ir vietų. Tai suteikia galimybę išbandyti įvairius dalykus ir iš tikrųjų greitai išmokti savo amato.

Kelerius pastaruosius metus fotografuoju ne tik Paryžiuje, bet ir kituose miestuose visame pasaulyje, iš pradžių naudodamas „Sony α6000“ ir dabar – „α7R III“.

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ raudonai apsivilkusi moteris eina priešais istorinį pastatą

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 16–35 mm f/2,8 GM | 1/160 sek., esant f/8,0, ISO 100

Miestas yra tarsi žaidimų aikštelė

Miestai yra tarsi labirintai. Kiekvieną dieną matau kaip galimybę, naują iššūkį atrasti vietas ir užfiksuoti anksčiau dar nefotografuotus vaizdus. Taigi, visų pirma mano patarimas yra tiesiog mėgautis miestu ir pasivaikščioti po jį. Patyrinėkite savo miestą ir pažvelkite į jį naujomis akimis.

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ moteris, sėdinti ant mėlyno suoliuko, priešais bokštą

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 16–35 mm f/2,8 GM | 1/200 sek., esant f/8,0, ISO 50

Kai randu norimą fotografuoti vaizdą, man patinka sustoti ir sekundę ar kelias pastebėti, kas vyksta prieš fotografuojant. Aš ieškau kažko stebuklingo; tai gali būti ypatinga šviesa arba tiesiog kažkas, kas tikrai padeda užfiksuoti miesto nuotaiką ir atmosferą tuo metu. Taigi, visa esmė – sustoti apsidairyti prieš fotografuojant.

Nefotografuok akivaizdžių dalykų

Man svarbiausia – bandyti atkurti miesto atmosferą, energiją, DNR. Tokį miestą kaip Niujorkas nufotografuoti atvirukui nesunku. Galite padaryti gerą nuotrauką, bet mes visi jau būsime matę tokį vaizdą 1 000 kartų prieš tai. Vietoj to, ieškokite įdomių kompozicijų ar spalvų ir bandykite padaryti savo vaizdus originalius – pridėkite prie kiekvieno vaizdo ką nors savo.

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ raudono taksi atspindys japoniškoje gatvėje

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 16–35mm f/2,8 GM | 1/125 sek., esant f/8,0, ISO 400

Vienas pratimas išmokti tyrinėti sceną ir surasti ką nors kitokio yra nufotografuoti akivaizdų kadrą ir tada tiesiog judėti scenoje. Pabandykite fotografuoti žemiau, aukščiau arba žiūrėkite priešinga kryptimi. Pabandykite surasti kitą vaizdą. Laikui bėgant pradėsite natūraliai ieškoti ir rasti įvairių kompozicijų šalia įprastų turistinių vaizdų.

 

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ vaizdas iš viršaus, geltonas pastatas

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 55 mm f/1,8 ZA | 1/80 sek., esant f/5,0, ISO 500

Laikas yra viskas

Kaip ir bet kuriame kitame fotografijos žanre, šviesa yra nepaprastai svarbi. Darau daug vaizdų saulėtekio ir saulėlydžio metu. Man labai patinka atsibusti anksti ryte, 5 ar 6 val. ryto, kad galėčiau nufotografuoti pirmąsias šviesas gatvėje. Šiuo metu man patinka fotografuoti, nes šviesa yra stebuklinga ir gatvėje beveik nieko nėra.

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ raudonas žibintas saulėtoje gatvėje

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 16–35 mm f/2,8 GM | 1/250 sek., esant f/8,0, ISO 200

Vienas iš būdų, kaip man patinka pateikti atmosferą ir magiją, yra fotografuoti tiesiai į saulę. Man patinka žaisti su šviesa ir jos kuriamais atspindžiais, pliūpsniais ir žvaigždžių sprogimo marginiais. Kai kuriems žmonėms nepatinka šis efektas, tad bando jo išvengti, bet man patinka juo kuriama energija.

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ trys žmonės, kertantys Eliziejaus laukų alėją

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 70–200 mm f/2,8 GM OSS | 1/1600 sek. esant f/2,8, ISO 400

Geriausiam apšvietimui rasti naudoju programas, kurios seka saulės padėtį danguje skirtingu dienos metu, ir tada mano tikslas yra atsidurti tinkamoje vietoje tinkamu laiku geriausiam apšvietimui. Aš vis dar nežinau tikslaus vaizdo, kurį fiksuosiu, tačiau žinau, kad šviesa tam tikru kampu kris į pastatą ar gatvę, o tada mano užduotis yra maksimaliai išnaudoti jos kuriamą efektą.

Skirkite laiko redagavimui

Redaguodamas praleidžiu beveik tiek pat laiko, kiek fotografuodamas – per visą fotografavimo dieną užfiksuoju pakankamai vaizdų redaguoti visą dieną.

 

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ juodai baltas kadras iš pastato centro

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 12–24 mm f/4 G | 1/40 sek., esant f/5,6, ISO 400

Redaguodamas aš sutelkiu dėmesį į kontrasto lygį, kad išryškinčiau stiprius juodos ir baltos spalvos tonus, tada sutelkiu dėmesį į spalvą ir formą. Man labai patinka, kai vaizduose yra oranžiniai atspalviai, todėl žaidžiu su vaizdais, kad juos išryškinčiau, tačiau svarbiausia yra nustatyti norimas iškelti spalvas ir stengtis, kad kontrastai būtų tinkamo balanso.

 

Susikurk savo projektą

Mėgstu pats nusistatyti projektą ir bandyti sukurti vaizdų, kurie gerai derėtų kartu, seriją. Neseniai buvau nuvykęs į Singapūrą ir nusistačiau sau architektūros projektą. Aš pakeičiau savo darbo būdą ir naudojau FE 12–24 mm f/4 G objektyvą savo α7R III nespalvotiems abstraktiems minimalistiniams vaizdams fotografuoti. Ieškojau labai minimalistinių kompozicijų su daugybe linijinių elementų.

Bertrand Bernager „Sony alpha 7riii“ japonų šventykla apšviesta saulės spindulių

© Bertrand Bernager | „Sony α7R III“ + FE 16–35 mm f/2,8 GM | 1/250 sek., esant f/8,0, ISO 200

Projektai padeda sutelkti dėmesį ir skatina pasistūmėti bei išbandyti ką nors naujo, taip pat tapti geresniu fotografu.

Atrinkti gaminiai

ILCE-7RM3

Alpha 7R III 35 mm viso kadro fotoaparatas su automatinio fokusavimo funkcija

ILCE-7RM3

SEL1224G

FE 12-24mm F4 G

SEL1224G

SEL1635GM

FE 16-35mm F2.8 GM

SEL1635GM

SEL55F18Z

„Sonnar T*“ FE 55 mm F1,8 ZA

SEL55F18Z

SEL70200GM

FE 70–200 mm F2.8 GM OSS

SEL70200GM

Susiję straipsniai

Bertrand Bernager
„Alpha Universe“

Bertrand Bernager

Prancūzija

Fotografuodamas stengiuosi sekti šviesą, sublimuoti judesį ir užfiksuoti akimirką.

Peržiūrėti profilį


x