terry donnelly sony alfa 9 trys regbio žaidėjai kovoja dėl kamuolio

Kaip aš fotografuoju | Regbio rungtynės

Terry Donnelly

My motivation to take sports images comes from all the different narratives that can surround each event. Although it’s obviously key, it’s not just about what is happening on the pitch; there are so many stories to be told. But how do I go about telling these stories through my photography? Here are just a few insights. Getting started Regardless of what sport you want to photograph, to be successful it is absolutely essential that you understand the sport and the way the play can unfold. You have to be able to anticipate the game play and be ready to take a great shot as the opportunity presents itself, as there will only be one opportunity to capture a goal or a try.

terry donnelly sony alfa 7RIII plataus kampo nuotrauka kurioje matoma regbio aikštė prieš rungtynes o šonuose kyla liepsnos

© Terry Donnelly | Sony α9 + FE 12-24mm f/4 G | 1/500s @ f/4.5, ISO 2000

Fiksuojant tokį greitą sportą kaip regbis, tiesiog nėra laiko galvoti apie tai, kaip pakeisti fotoaparato nustatymus ar spręsti, kokį objektyvą naudoti, – šie dalykai turi būti beveik įgimtas instinktas, o tai ateina tik per žaidimo, įrangos supratimą ir patirtį. Jei esate pradedantysis, pradėkite viską nuo pradžių. Raskite sau patinkančią sporto šaką ir sužinokite viską apie savo įrangą nuolat praktikuodamiesi.

terry donnelly sony alfa 9 regbio žaidėjas šoka dėdamas kamuolį už linijos

© Terry Donnelly | Sony α9 + FE 70-200mm f/2.8 GM OSS | 1/2000s @ f/2.8, ISO 640

Puikių nuotraukų užfiksavimas Žaidimo metu visada ieškau atskirų momentų, kurie gerai papasakotų istoriją ir puikiai tiktų spaudai. Pavyzdžiui, fotografuodamas regbį ieškau akrobatinių kamuolio prispaudimų, emocionalių akimirkų, kamuolio perėmimų svarbiausiomis akimirkomis – visos šios nuotraukos puikiai atrodo tiek socialiniuose tinkluose, tiek nacionaliniuose laikraščiuose.

Svarbi tų puikių nuotraukų užfiksavimo dalis – užtikrinti, kad būtumėte tinkamoje pozicijoje. Tai daugiausia priklauso nuo stadiono apribojimų, bet taip pat ir nuo to, ar jus domina tik vienas klubas arba vienas žaidėjas. Pavyzdžiui, jei aikštėje yra žaidėjas, kuris žaidžia savo šimtąsias rungtynes arba kuris rungtynių metu gali pasiekti kitą svarbų rodiklį, skiriu ypatingą dėmesį pozicijai ir kampui, kuriuo fotografuoju, kad turėčiau geriausią galimybę padaryti tobulą jo nuotrauką.

terry donnelly sony alfa 9 du varžovai bando perimti kamuolį iš regbio žaidėjo jam bandant prispausti kamuolį

© Terry Donnelly | Sony α9 + FE 70-200mm f/2.8 GM OSS | 1/3200s @ f/2.8, ISO 640

Tinkamos įrangos turėjimas

My regular setup is both the α9 and α7R III. The α9 is my ‘catch all’ piece of kit and I mostly use it with my FE 400 f/2.8 G Master and FE 70-200 f/2.8 G Master lenses capturing high speed action.

I use my α7R III for wide angle shots with the FE 16-35 f/2.8 G Master or FE 24-70mm f/2.8 G Master lens, depending on the stadium I am working and type of shot I am going for. Sometimes I’ll also use the α7R III to shoot remotely, placing it behind a goal or try line ready to capture a key action. Between these lenses I’m ready to cover all of the action wherever I’m positioned.

terry donnelly sony alfa 9 regbio žaidėjas ryžtingu veidu bėga su kamuoliu

© Terry Donnelly | Sony α9 + FE 400mm f/2.8 GM OSS | 1/2000s @ f/2.8, ISO 1600

Tinkamų nustatymų parinkimas

I always shoot using manual exposure. I take an exposure reading from the grass at the centre of the pitch before a match starts, and then I will lock my exposure to that, which means that all my images have a consistent exposure throughout the game.

When shooting such a fast-paced sport, the continuous autofocus mode is really useful for helping me get the crystal-clear shots I need. I also use back button focusing, with the focusing disabled on the shutter release button, meaning my shutter release button only fires the shutter, and a rear button, typically AE-L activates the cameras AF. This means there is no delay in the shutter firing when pressing the shutter button.

terry donnelly sony alfa 9 regbio žaidėjas bėga su kamuoliu

© Terry Donnelly | Sony α9 + FE 400mm f/2.8 GM OSS | 1/3200s @ f/2.8, ISO 200

Galiausiai, kai sutelkiate dėmesį į veiksmą, bandykite fotografuoti 20 kadr./sek. greičiu. Man tai reiškia, kad turiu daug daugiau galimybių užfiksuoti tobulą nuotrauką pačiu svarbiausiu momentu. Svarbiausia, kad būtų užfiksuotas į vartus skriejantis kamuolys ar svarbi emocija – jei tai praleisite, to momento nepakartosite. Nepavykus užfiksuoti šių dalykų, visos mano pastangos nueitų perniek.

Atrinkti gaminiai

Terry Donnelly

Terry Donnelly | JK

„Nors darau įvairių žanrų nuotraukas, tuos žanrus vienija bendras įgūdžių rinkinys, kuris pagerina mano darbus“

Prisijunkite, kad gautumėte „α Universe“ naujienlaiškį

Sveikiname! Sėkmingai užsiprenumeravote „α Universe“ naujienlaiškį

Įveskite tinkamą el. pašto adresą

Sveikiname! Jūs sėkmingai užsiprenumeravote