Kitoje objektyvo pusėje 

Luigis Baldellis

Keista, kad prieš 30 metų, prieš paimdamas į rankas fotoaparatą, Luigis Baldellis norėjo būti gydytoju. Na, galbūt ne taip keista prisiminus, kad jis daug laiko praleido fotografuodamas konfliktus tokiose karo nuniokotose valstybėse kaip Sirija, Afganistanas ir Siera Leonė. O dalijimasis istorijomis apie sutiktų žmonių patiriamus sunkumus su platesne auditorija tam tikra prasme yra medicininio pobūdžio.

Karjerą jis pradėjo 1987 m. dirbdamas personalo fotografu Italijos agentūroje „Contrasto“, vėliau dirbo su kita agentūra, „Grazia Neri“, o galiausiai 2001 m. tapo laisvai samdomu fotografu. 

Luigis Baldellis
© Luigis Baldellis | „Sony NEX-7“ + 18–55 mm f/3,5–5,6 | 1/15 s @ f/3,5, ISO 800

„Man patinka galvoti, kad mano nuotraukos visada pasakoja istoriją ir kad emociją, kurią jaučiu fotografuodamas, pajus ir žiūrovas.“

Dirbdamas agentūroje ir fotografuodamas Bosnijos karą, jis susipažino su žinomu italų žurnalistu Ettore Mo, kuris apie konfliktą rašė laikraštyje „Corriere della Sera“. Šie du vyrai pradėjo bendradarbiauti ir iki 2015 m. glaudžiai dirbo komandoje. Kartu jie sukūrė daugybę pasakojimų, kurie buvo skelbiami viso pasaulio leidiniuose.

Baldelli su „Sony“ pirmą kartą susidūrė prieš 10 metų, ieškodamas mažiau sveriančio savo „MacBook“ pakaitalo. Būdamas patenkintas savo „Vaio“ kokybe ir greičiu, jis pradėjo domėtis „Sony“ fotoaparatais. Labiausiai jį sužavėjo „α7“ fotoaparatų dydis, o pamatęs nuotraukų kokybę, prieš 5 metus pradėjo naudoti tik juos.

Luigis Baldellis
© Luigi Baldelli | „Sony α7R II“ + 28 mm f/2 | 1/80 s, esant f/4, ISO 2500

„Man patinka, kad su „α7“ žmones galiu fotografuoti iš arti, o jie vargiai pastebi, kad tai darau. Todėl šis fotoaparatas nėra įkyrus.“

Darbo reikalais keliaudamas po visą pasaulį jis mėgsta keliauti su nedaug daiktų ir šiuo metu naudoja „α7 II“ ir „α7R II“ tik su keliais objektyvais: „Vario-Tessar T*“ FE 24–70 mm f/4 ZA OSS, FE 28 mm f/2 ir „Sonnar T*“ FE 55 mm f/1,8 ZA. Pasak jo, naudodamas nedidelį fotoaparatą jis gali įsilieti į situaciją, o subjektai – atsipalaiduoti. 

Luigis Baldellis
© Luigi Baldelli | „Sony α7R II“ + 28 mm f/2 | 1/3200 s su f/10, ISO 2500

„Negaliu nieko blogo pasakyti apie šiuos objektyvus – jie yra tokie pat geri ar net geresni už tuos, kuriuos naudojau anksčiau.“

Nuotraukų apdorojimas yra didelė profesionalių fotografų darbo dalis. Tačiau Baldellis teigia, kad dabar jis praleidžia daug mažiau laiko koreguodamas nuotraukas. Jam taip pat patinka fotografuoti JPEG formatu, o ne RAW, mat apdorojimo kokybė ir greitis atitinka jo stilių.

Daugelis Baldellio darbų išsiskiria pasikartojančiais motyvais; ryškiais šviesos spinduliais ir tamsiais šešėliais – šis stilius primena italų barokinę tapybą. Jo nuotraukos taip pat primena vieną iš Baldellio mėgstamiausių tapytojų – Caravaggio.

Luigis Baldellis
© Luigi Baldelli | „Sony α7“ + 28–70 mm f/3,5–5,6 | 1/1600 s su f/9,0, ISO 1600
TEST

„Stengiuosi, kad žmogus būtų pagrindinis objektas, o šviesa – papildomas. Kadrą nesunku perpildyti, todėl stengiuosi palikti tik du ar tris elementus.“

 Šiame straipsnyje paminėti gaminiai 

ILCE-7RM2

α7R II su galinio apšvietimo viso kadro vaizdo jutikliu

ILCE-7 korpusas / rinkinys

α7 E tipo tvirtinimo fotoaparatas su viso kadro jutikliu

SEL2870

FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS

SEL1855

E 18–55 mm F3,5–5,6 OSS

Luigis Baldellis
„Alpha Universe“

Luigis Baldellis

Italija

Man fotografija nesuteikia atsakymų – tik kelia emocijas ir klausimus.

Peržiūrėti profilį


x